فروش سنگ فیروزه شجری نیشابور

سنگ شجری بهترین سنگ فیروزه است که بسیار مورد پسند خانم ها و آقایان است و در انواع تسبیح و انگشتر ها استفاده می شود زیرا با رنگ زیبایی که دارد باعث خیره شدن هر شخص می شود. این سنگ ها با داشتن رنگ آبی، سبز که بهترین نوع رنگ آن است مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه سنگ فیروزه شجری در نیشابور تولید و به فروش می رسد و طرفداران خاص خود را دارد. 

فروش سنگ فیروزه شجری نیشابور

راه های تشخیص سنگ فیروزه شجری

راه های تشخیص سنگ فیروزه شجری انواع راه کار موجود است که می توان با دقت کردن به این موارد فیروزه اصل را تشخیص دهید؛ 1: نوع رنگ آن است زیرا فیروزه اصل رنگ آبی و سبز خاصی دارد که با نگاه کردن می توان آن را تشخیص داد، 2: آن را مقابل نور خورشید قرار دهید اگر رنگ آن تغییر کرد یعنی تقلبی است ولی اگر رنگش تغییر نکرد اصل است. 3: فیروزه اصل نیشابور با داشتن رگه های سیاه در پشت سنگ از نشان اصل این سنگ است. 4: رنگ فیروزه شجری آبی است و همان طور حالت مات دارد و اگر اصل نباشد رنگ آن روشن تر و براق است.

سنگ فیروزه اصل سخت است و به همین دلیل بیشترین استفاده را دارد سنگ فیروزه درجه یک از بهترین نوع سنگ ها است و برای ساخت تسبیح و انگشتر استفاده شده است، زیرا بسیار زیبا است و بیشترین استخراج را در نیشابور دارد و به دیگر شهر ها ارائه می شود و برای هر مصارفی مورد استفاده است.

رنگ های چشم گیر این کالا باعث شده در رده اول چون سطحی کشور قرار بگیرد و جزو برترین باشد چرا که از این نوع در هر کارایی مصرف می شود و از آن برای هدیه دادن نیز استفاده می شود، چون بسیار رنگ زیبایی دارد.


مرکز پخش سنگ فیروزه درجه یک

مرکز پخش سنگ فیروزه درجه یک در نیشابور با تولید این سنگ ها با بهترین کیفیت و اصل بودن در انواع مراکز های نقره فروشی و بازار طلا به فروش میرساند، زیرا این سنگ ها در گذشته تا به امروز جزو گران بهاترین نوع سنگ ها هستند. فیروزه شجری نیشابور در تمام کشور جزو بهترین فیروزه است و همچون خانم ها و آقایان از آن استفاده می کنند.

نیشابور با توزیع این سنگ ها به انواع دیگر شهر ها باعث شده دیگران علاوه بر سفر به نیشابور در هر مراکز آن را خریداری کرد، چون بسیار زیبا هستند و حتی نوزادی که تازه به دنیا می آید تکه ای از سنگ را به لباس کودک وصل می کنند هم از چشم نظر دور است و هم برای بدنش فواید دارد.

1

  1. سلام خسته نباشید سنگ فیروزه شجری نیشابور با داشتن سه رنگ جذاب همه رو به خودش جلب کرده من تسبیح و انگستر این سنگ را دارم و بسیار راضیم ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما