فروش سنگ فیروزه عجمی خالص

سنگ فیروزه عجمی خالص که رگه های آن تنها در کشور عزیزمان ایران یافت می شود این سنگ که دارای رگه های سفید یا خاکستری و یا طلایی است. سنگ فیروزه عجمی ایران در سراسر جهان به خصوص کشور های عربی، محبوبیت دارد. امروزه مراکز معتبری برای خرید و فروش سنگ فیروزه در کشور دایر هستند‌.در این بین فیروزه های عجمی نیشابور به دلیل ارزان بودن خرید آنلاین، از فروش بالاتری برخوردار است. 

فروش سنگ فیروزه عجمی خالص

خواص سنگ فیروزه عجمی چیست؟

خواص سنگ فیروزه عجمی چیست؟

سنگ فیروزه مرغوب که سنگ فیروزه عجمی می نامند، بیش تر در معادن نیشابور وجود دارد و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از طریق آن می توان به اصل بودن این نگین پی برد، نوع رنگ، سختی و واکنش آن به مواد شیمیایی؛ از روش های تشخیص این نگین است.سنگ فیروزه اصل که به آن فیروزه عجمی می گویند رگه های آن تنها در نیشاپور یافت شده است به همین دلیل به این نام، نامگذاری شده اند.

فیروزه عجمی که تنها در ایران یافت می شود در بین عرب ها محبوبیت زیادی دارد اما برای ایرانی ها و دیگر کشور ها فیروزه های رگه دار یا صاف فرقی ندارد و از فیروزه های رگه دار که در بازار به آنها عنکبوتی یا اسپایدر نیز می گویند، استقبال می شود.

از خواص سنگ فیروزه عجمی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. 

  • تقویت چشم، سنگ فیروزه، سنگ ارزشمند برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد، اگر دچار بیماری‌ های چشمی یا خستگی چشم هستید برای تقویت چشم خود می توانید از سنگ فیروزه، سرمه تهیه کنید و مخصوصا این سرمه برای کسانی که در شب دید خود را از دست می دهند، بهتر است از سرمه سنگ فیروزه استفاده کنند.
  • سنگ فیروزه برای درمان گلودرد و بیماری های ریوی، برای درمان درد گلو بهتر است فیروزه بر روی چاکرای گلو بگذارید . همچنین این کار سبب تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی نیز خواهد شد.
  • سنگ فیروزه برای تسکین بیماری های روحی، فیروزه افسردگی های روحی و روانی را نیز ذرات می کند و برای آرام کردن بیماران عصبی بسیار موثر است و اضطراب را از بیماران دور می کند. 
  • سنگ فیروزه برای اصلاح گردش خون بسیار اثر بخش است. سنگ فیروزه برای اصلاح گردش خون موثر است و جریان خون را هنگام پارگی رباطها و تاندونها ، در بافتهای عضلانی زیاد تر می کند و بر روی کمبود اکسیژن ، مسمومیت های خونی واسترس تاثیر مثبت دارد.

مرکز خرید سنگ فیروزه احیا شده

مرکز خرید سنگ فیروزه احیا شده یک سری از سنگهای فیروزه نیشابوری هستند که پس از اینکه از معدن فیروزه استخراج می شوند رنگ بسیار کمرنگی دارند و به اصطلاح رنگ این نوع نگین ها رو به سفیدی می زند. این فیروزه که به صورت مصنوعی پر رنگ می شود به آنها فیروزه احیا شده می گویند که چند سالی در بازار جواهرات و سنگ های قیمتی به فروش می رسند که استقبال خوبی هم از سنگ فیروزه احیا شده، شده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما