فروش عمده سنگ فیروزه اصل

فیروزه از جمله کانی های کمیاب در دنیا است، که برای ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ فیروزه اصل از معادن نیشابور و کرمان استخراج میشود، که نیشابور دارای مرغوب ترین سنگ فیروزه در دنیاست. این سنگ پس از استخراج به کارگاه های فیروزه تراشی انتقال داده شده و تراش داده میشوند ویا به صورت خام فروخته می شوند.

فروش عمده سنگ فیروزه اصل

ویژگی مهم سنگ فیروزه اصل

ویژگی مهم سنگ فیروزه اصل سنگ فیروزه اصل به اصطلاح گوهر شناسان یک سنگ زنده است، یعنی نسبت به شرایط محیطی واکنش نشان داده و در صورتی که در شرایط نامناسب قرار بگیرد موجب می شود خاصیت خود را از دست بدهد ، سنگ فیروزه اصل اگر در مجاورت نور خورشید قرار بگیرد ، نباید رنگ آن کدر شود، اگر این اتفاق رخ دهد نشان می دهد سنگ قلابی است، همچنین سنگ فیروزه اصل در مجاورت مواد شیمیایی و عطر و ادکلن خاصیت خود را از دست می دهد، نوع اصل این کانی فاقد نقاط سفید و سیاه بر روی سطح آن می باشد ولی تشخیص این مورد حتی گاهی اوقات برای متخصصان در این زمینه سخت است.

درجه سختی کانی فیروزه شش است و از شیشه سخت تر است ، اگر شیشه بتواند روی این کانی خط های عمیق ایجاد کند این موضوع نشان دهنده قلابی بودن کانی است.

فیروزه اصل با توجه به نوع ناخالصی موجود در آن ممکن است ابی آسمانی، آبی متمایل به سبز و یا سبز باشد.

فیروزه اصل اگر عجمی باشد باید در قسمت زیرین آن رگه های تیره رنگی وجود داشته باشد. 

سنگ فیروزه به دلیل وجود عنصر فسفر در آن به رنگ آبی درامده. متاسفانه امروزه سود جویان اقدام به تولید سنگ قلابی از مواد پلیمری و یا پلاستیک فشرده کرده اند، و گاهی اوقات از سنگ های مشابه سنگ فیروزه استفاده کرده و بعد از رنگ آمیزی این سنگ را در قالب فیروزه در بازار به فروش می رسانند.

خرید سنگ فیروزه اصل صادراتی

خرید سنگ فیروزه اصل صادراتی از آنجاییکه تشخیص سنگ اصل حتی برای متخصصان در این زمینه ممکن است در بعضی مواقع سخت باشد، بهتر است خرید این کالا از  مراکز معتبر عرضه این کالا انجام شود این مراکز بیشتر در خراسان قرار دارند و فیروزه اصل نیشابور را عرضه می کنند، در صورتیکه فردی به این مراکز دسترسی نداشت می تواند به وب سایت رسمی معتبر فروش این کالا مراجعه نموده و در بین تنوع محصولات کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان از طریق پست تحویل بگیرد.

خرید فیروزه از این وب سایت ها موجب میشود که خریدی مطمئن و با قیمتی مناسب انجام شود.فیروزه صادراتی مرغوب ترین نوع فیروزه تولیدی در ایران می باشد که می توان از این وب سایت ها فیروزه صادراتی اصل را تهیه نمود.

در این وب سایت ها هم فیروزه خام و هم جواهرات آن به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما