فروش عمده سنگ فیروزه خالص

سنگ فیروزه از خاص ترین و کمیاب ترین سنگ بین سنگ ها محسوب می شود که به خاطر رنگ منحصر به فرد و انرژی خاص آن بسیار مورد توجه مردم جهان قرار دارد. از این سنگ در جواهر آلات نیز استفاده می شود که زیبایی خاصی به زیور آلات می دهد. فروش عمده سنگ فیروزه خالص در نمایندگی های معتبر فروش آن صورت می گیرد و با سفارش عمده می توانید از تخفیفات زیادی در قیمت آن بهره مند شوید.

فروش عمده سنگ فیروزه خالص

آشنایی با طرح سنگ فیروزه خالص

آشنایی با طرح سنگ فیروزه خالص سنگ فیروزه سنگی بسیار فوق العاده و زیبایی است که به دلیل کانی ها و مواد معدنی موجود در آن رنگش متفاوت است و از رنگ آبی تا آبی متمایل به سبز و خود رنگ سبز تیره و روشن در جهان یافت می شود. البته رنگ های دیگری نیز موجود است که به دلیل کانی های مختلف موجود در این سنگ رنگ آن نیز تغییر می کند. ولی بهترین فیروزه نوع آبی و بدون لک و رگه است که بسیار با ارزش تر از نوع دیگر آن است.

شکل و طرح این سنگ زیبا به دو دسته عجمی و شجری تقسیم می شود. سنگ های عجمی طرحی صاف و یکدست دارند بدون هیچ رگه و ترک خوردگی، ولی سنگ شجری همان گونه که از اسمش پیداست دارای رگه های شاخه مانند است که زیبایی خاصی به این سنگ بخشیده است. ولی نوع عجمی یا همان فیروزه خالص از ارزش بسیار بالایی نسبت به بقیه فیروزه ها با طرح و رنگ مختلف دارد و هر چه رنگ آن آبی خوش رنگ بدون رگه باشد و تراشکاری خوب و صاف داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

در این سنگ رگه ها و طیف رنگ هایی از رنگ قهوه ای و سیاه وجود دارد که طرح های بسیار جالبی را دارد که این طرح ها باعث افزایش قیمت این نوع سنگ می شود و طرفداران بسیار دارد.

صادرات عمده سنگ فیروزه خالص

صادرات عمده سنگ فیروزه خالص این سنگ به دلیل ویژگی های منحصر فردی که دارد خواهان بسیار در داخل و مخصوصا خارج از کشور دارد و صادرات فیروزه خالص به اقصی نقاط کشور به صورت عمده انجام می گیرد و باعث ارز آوری و چرخ اقتصاد خوب کشور نیز شده است. بازار فیروزه در تمام کشور بسیار داغ است و افراد زیادی به خاطر زیبایی و خاصیت این سنگ خواهان خرید آن هستند. برای تهیه این سنگ بسیار زیبا و کمیاب شما می توانید به مراکز فروش این محصول مراجعه کرده و بهترین سنگ را با بهترین قیمت تهیه فرمایید چون دست واسطه های زیادی از آن کوتاه می شود و شما می توانید با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب آن را خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما