فروش عمده سنگ فیروزه معدنی

سنگ فیروزه رنگهای متنوعی از آبی روشن تا آبی تیره و رگه دار با سیاه را ارائه می دهد. سنگ های فیروزه را می توان در بسیاری از کشورها یافت بهترین آن در ایران است. نمادی از ثروت مادی و معنوی است. آبی فیروزه ای نشان دهنده زندگی انسان ها در دوگانگی، زندگی، مرگ و خرد زمین آسمان است. قصد خرید سنگ فیروزه معدنی دارید؟ ما اقدام به فروش سنگ فیروزه عمده نموده ایم.

فروش عمده سنگ فیروزه معدنی

خواص سنگ فیروزه اصل

خواص سنگ فیروزه اصل بلورهای سنگ فیروزه زنده مواد معدنی نادر هستند و حداکثر اندازه آنها چند میلی متر است. آنها در قاره های مختلف جهان تشکیل شده اند ، اگرچه در همه آنها به میزان کم. این سنگ عمدتا در آب و هوای خشک ، در سینوسهای سنگهای آلومینیوم تشکیل می شود. مانند تمام مواد معدنی ، در این نوع سنگ نیز تغییرات مختلفی وجود دارد که ارزش آن را در بازار کم یا زیاد می کند. در مورد فیروزه ، مطلوب ترین قرن ها فیروزه از ایران بوده است. این سنگ بیش از 2000 سال است که از آن منطقه استخراج می شود (پارس باستان ، بنابراین با نام فارسی فیروزه نیز شناخته می شود) و آنها مدتها در طلا حک شده بودند. این رنگ مشخص به دلیل وجود مس و آهن در معادن است.

با این حال ، در حال حاضر با ارزش ترین ماده معدنی فیروزه ماده ای است که دارای رنگ سبز است و از تبت نشات گرفته است. این رقم از آنجا که در برخی از معادن ایالات متحده و مکزیک به راحتی محو نمی شود ، بیشترین ارزش را دارد. در موارد مختلفی سعی شده است با استفاده از هولایت ، استخوان یا فسیل از این سنگ تقلید شود. این مواد جلا داده شده و رنگ شده اند تا بتوانند از طریق این ماده معدنی ارزشمند عبور کنند. این ماده معدنی از 6000 سال قبل از میلاد استخراج شده است. در ایران ، قرن ها در طول تاریخ طبقات بالای جهان طول می کشد. در دوران باستان سنگ های قیمتی با ویژگی های معجزه آسا و شفابخش نسبت داده می شدند و او نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزاران سال است که فیروزه با تصفیه جسم و روان و همچنین با شانس اعتبار داشته است. توسط شامان ، دوریدها و پادشاهان استفاده می شد ، و رنگ آسمان نیز بود

خرید سنگ فیروزه زنده به صورت عمده

خرید سنگ فیروزه زنده به صورت عمده مجموعه ما اقدام به ایجاد یک بازار فروش غیر حضوری برای انواع سنگ فیروزه اصل به خصوص سنگ فیروزه زنده نموده ایم. محصولات ما علاوه بر ایران در بسیاری از کشور ها اروپایی نیز طرفداران زیادی دارد. در کنار این قیمت محصولات ما بسیار به صرفه نیز می باشد. جهت خرید این سنگ ها به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما