فروش عمده سنگ فیروزه معدنی

سنگ فیروزه معدنی از کانی های استخراج شده از معادن فیروزه ایران می باشد منظور از فیروزه معدنی کانی طبیعی فیروزه می باشد، جواهر سازان  سنگ فیروزه عمده معدنی عمده را خریداری می کنند و از آن برای ساخت جواهر و زیور آلات استفاده می کنند. این سنگ از فسفات تشکیل شده به همین دلیل به رنگ آبی قابل مشاهده می باشد.

فروش عمده سنگ فیروزه معدنی

بررسی رگه های قهوه ای در سنگ فیروزه

بررسی رگه های قهوه ای در سنگ فیروزه سنگ فیروزه از فسفات تشکیل شده است، ولی به دلیل آنکه در حین تشکیل این سنگ کانی های دیگر نیز در مجاورت آن قرار دارد سبب ایجاد رگه هایی در فیروزه می شود، با توجه به نوع کانی رگه هایی با رنگ های متفاوت در این سنگ وجود دارد ، در صورتی که فلز آهن در حین تشکیل فیروزه در مجاورت آن قرار داشته باشد موجب ایجاد رگه هایی با رنگ قهوه ای در این سنگ می شود.

در واقع کانی هماتیت در مجاورت سنگ فیروزه در حال تشکیل موجب ایجاد این رگه ها می سود میزان کم و زیاد این رگه ها به میزان کانی هماتیت در مجاورت فیروزه است.

وجود این رگه و رگه های کانی های مختلف در فیروزه موجب تشکیل فیروزه مشجر می شود که به دلیل طرح و رنگی که در فیروزه به وجود می آورد بسیار مورد توجه جواهر سازان قرار دارد، البته هرچه میزان رگه های قهوه ای یا هر رگه ای در فیروزه کمتر باشد موجب می شود قیمت این سنگ نیز به تناسب آن بالاتر برود زیرا میزان خلوص محصول با کمتر شدن این رگه ها نیز کمتر می شود.به نوع بسیار خالص سنگ فیروزه که فاقد هرگونه رگه در آن می باشد، فیروزه عجمی می گویند. سنگ های فیروزه پس از استخراج از معادن به کارگاه های فیروزه تراشی برده می شوند ودر آنجا تراش خورده و آمده استفاده در صنعت جواهر سازی می شکند و بر اساس نوع سنگ فیروزه این سنگ رنج قیمتی گسترده ای را شامل می شود.

خرید عمده سنگ فیروزه تراش خورده

خرید عمده سنگ فیروزه تراش خورده برای خرید عمده سنگ فیروزه تراش خورده باید به طور مستقیم به کارگاه های تراش کاری سنگ فیروزه مراجعه نمود و اقدام به خرید عمده بدون حضور واسطه ها کرد، همچنین برای خرید عمده سنگ فیروزه تراش خورده می توان به فروشگاه های عرضه سنگ های قیمتی مراجعه نمود و اقدام به خرید عمده از این مراکز نمود، در صورتی که خریدار به هیچ کدام از این مراکز دسترسی نداشت فروشگاه های اینترنتی معتبری در زمینه فروش سنگ های قیمتی مشغول هستند که اقدام به فروش سنگ های تراش خورده فیروزه می کنند. خریداران می توانند از طریق این سایت های معتبر اقدام به خرید کالای مورد نظر بکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما