فروش عمده فیروزه درشت عجمی

فروش عمده فیروزه درشت عجمی مردانه در طرح های زیبا و شیک به روش حضوری و غیرحضوری با قیمت تولیدی انجام می شود. ارائه دهندگان انواع مختلف انگشتر را از سنگ فیروزه در مدل های متنوع از طریق نمایندگی های فروش در سراسر کشور به متقاضیان عرضه می نمایند. قیمت فروش این محصولات در مدل های مختلف متفاوت است.

فروش عمده فیروزه درشت عجمی

اطلاعاتی درباره فیروزه درشت عجمی

اطلاعاتی درباره فیروزه درشت عجمی

فیروزه درشت عجمی که بیشتر برای تولید انواع انگشترها از آن استفاده می شود، یکی از سنگ های گران قیمت و با ارزش می باشد که علاوه بر زیبایی از خواص بیشماری برای سیستم ایمنی بدن دارد.

سنگ فیروزه اصل عجمی که به صورت درشت و بدون رگه می باشد و این سنگ فقط در ایران استخراج می شود و در بین کشورهای عربی طرفداران زیادی دارد ولی برای ایرانی ها و کشورهای دیگر از نوع رگه دار یا صاف چندان فرقی ندارد و در بازار ایران از فیروزه عجمی رگه دار بیشتر استفاده می شود.

سنگ فیروزه یکی از سنگ های مفید برای بیماران عصبی می باشد و اضطراب و استرس را از بین می برد.

انواع مختلف انگشترهای نقره 950 عیار با نگین فیروزه عجمی اصل و طبیعی در رنگ های خوشرنگ و جذاب توسط نقره فروشان به فروش می رود که ساخت این انگشترها در مهارت خاصی طراحی شده است.

این انگشترها به صورت دست ساز در زیباترین و جذاب ترین طرح ها و نقش ها تولید و راهی بازار فروش می شوند و فروش این سنگ ها بیشتر در جواهر فروشان و طلا فروشان انجام می شود.

قیمت روز فیروزه درشت عجمی

قیمت روز فیروزه درشت عجمی

قیمت فیروزه درشت عجمی به دلیل نوسانات بازار هر روز تغییر می کند و قیمت روز این سنگ ها را می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی دنبال کرد. فیروزه درشت عجمی که بیشتر برای تولید انواع انگشترها از آن استفاده می شود یکی از سنگ های گران قیمت و با ارزش می باشد.

خرید و فروش انواع گوناگون این محصولات در کیفیت اصل نیشابوری با رکاب های بسیار زیبا و ظریف در بازار پرفروش و پرسود می باشد. بیشتر فروشندگان  این نمونه از محصول را به صورت عمده در ارزان ترین نرخ به مشتریان خود عرضه می نمایند.

در بازار فیروزه در انواع رنگ های مختلف به فروش می رود که قیمت فروش آن نیز بستگی به رنگ فیروزه دارد و معمولا فیروزه در رنگ آبی یکی از سنگ های مرغوب و اصل می باشد که نسبت به فیروزه سبز، آبی روشن و … قیمت گرانتری دارد.

انگشتر های زیبای نقره با نگین فیروزه عجمی اصل در وزن سنگین و درشت که معمولا آقایان علاقه خاصی به این نوع انگشترها دارند به صورت گسترده به فروش می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما