فروش عمده فیروزه عجمی سبز

فیروزه سنگی است نیمه قیمتی که از معادن استخراج می شود. از این سنگ برای ساخت انواع زیورآلات و به ویژه انگشتر استفاده می شود. فیروزه عجمی به عنوان یکی از زیباترین و مرغوب ترین انواع فیروزه در جهان مطرح است. این سنگ را می توان بیشتر در رنگ های سبز و آبی مشاهده کرد. اگر در زمره خریداران فیروزه عجمی عمده هستید، می توانید کالای مورد نظر خود را از طریق این سایت سفارش داده و خریداری کنید.

فروش عمده فیروزه عجمی سبز

مشخصات بهترین فیروزه عجمی جهان

مشخصات بهترین فیروزه عجمی جهان به طور کلی فیروزه در دو نوع عجمی و شجری وجود دارد. فیروزه شجری سنگی است به رنگ آبی یا سبز که رگه هایی به رنگ قهوه ای، سیاه یا طلایی بر سطح خود دارد. فیروزه عجمی برخلاف فیروزه شجری هیچ ناخالصی نداشته و یکدست و صاف می باشد.

بسیاری از افراد فیروزه عجمی را به عنوان یکی از زیباترین و باارزش ترین انواع فیروزه می شناسند. رنگ طبیعی و یک دست این سنگ نیمه قیمتی موجب شده که توجهات بسیاری به سمت آن معطوف شود. از مدتها پیش بهترین فیروزه های عجمی جهان از معادن نیشابور استخراج می شده است. هنوز هم فیروزه های معادن این منطقه به برخورداری از کیفیت و مرغوبیت بالا معروف هستند.

اما مشخصات بهترین فیروزه عجمی چیست؟ همان طور که می دانید ارزش سنگ فیروزه ارتباط مستقیمی با رنگ آن دارد. بهترین فیروزه های عجمی جهان به رنگ آبی روشن هستند. با این که سنگ های فیروزه با طیف رنگی سبز و آبی هر یک طرفداران خاص خود را دارند، ولی فیروزه عجمی آبی روشن به‌عنوان مرغوبترین فیروزه جهان شناخته می شود.

سایز فیروزه عجمی نیز از جمله مشخصاتی است که بر ارزش گذاری این محصول تاثیر می گذارد. به طور معمول هر چه فیروزه درشت تر باشد ارزش آن بیشتر است.

خرید فیروزه کرمان به قیمت عمده

خرید فیروزه کرمان به قیمت عمده کرمان از جمله مناطق برخوردار از معادن فیروزه به شمار می رود. فیروزه کرمان از نظر کیفیت و مشخصات تفاوت زیادی با فیروزه نیشابور دارد و با قیمت متفاوتی به فروش می‌رسد.

از فیروزه کرمان برای تولید انواع دستنبد، تسبیح، انگشتر و.. استفاده می شود. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان زیورآلات از جمله افرادی هستند که اقدام به خرید فیروزه کرمان به صورت عمده می کنند.

معمولا فیروزه کرمان قبل از استفاده احیا می شود. برای این منظور با کمک رزین، سختی و جلای سنگ فیروزه را افزایش می دهند. به این ترتیب فیروزه براق تر شده و مقاومت آن بالا می رود.

فروش انواع فیروزه عجمی سبز، آبی، فیروزه شجری و… از جمله خدماتی است که این به وسیله این مجموعه انجام می شود. در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید، می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما