فروش عمده فیروزه مرغوب رگه دار

فیروزه مرغوب یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سنگ هایی است که در صنعت جواهرسازی چون ساخت انگشتر، گردنبند و گوشواره و یا ست های زیبا به کار می رود. فیروزه مرغوب رگه دار از سنگ های اصل نیشابور   است که در ساخت جواهرات چون نیم ست های زیبا و…استفاده می شود. رگه دار بودن فیروزه به منظور اصل بودن آن است .خرید عمده سنگ ها برای ساخت جواهر می تواند بسیار به صرفه باشد.

فروش عمده فیروزه مرغوب رگه دار

کارایی انواع فیروزه مرغوب رگه دار

کارایی انواع فیروزه مرغوب رگه دار انواع فیروزه در جهان وجود دارد که سنگ فیروزه ایران،آمریکا،تبت و مصر از مهمترین و مشهورترین آن ها است. در ایران نیز در شهر جام قات کرمان و نیشابور سنگ فیروزه استخراج می شود که از مهمترین آنها می توان به سنگ فیروزه نیشابور اشاره کرد. سنگ فیروزه نیشابور اصل دارای رگ‌هایی است و می توان  از آن در صنعت جواهر سازی استفاده کرد.

 فیروزه نیشابور برخلاف سنگ های دیگر چون سنگ فیروزه آمریکا صاف و یک دست نیست. و دارای رگ ها و برآمدگی های بسیاری است .فیروزه اصل نیشابور به رنگ آبی است و همین موضوع باعث زیبایی بیشتر این سنگ و ارزش بالای آن در جواهر سازی شده است.

 زیرا هر چه سنگ فیروزه به رنگ آبی متمایل باشد به رنگ آبی و سبز قالب تر باشد آن سنگ با ارزش تر است .

از موارد استفاده از این سنگ می توان در صنعت جواهر سازی و کار با سنگ اشاره کرد.که با استفاده از فیروزه زیباترین ست ها و جواهرات را ساخته و این سنگ باعث چندین برابر جلوه بیشتر آن می شود. از دیگر موارد استفاده آن به عنوان نگین انگشتر های مردانه است که طرفداران زیادی دارد. همچنین از سنگ فیروزه می توان در تزیین ظروف استفاده کرد و کاربرد های دیگری که دارد.

 سنگ فیروزه سنگ آذرین است که در کنار آتشفشان ها و اکثرا بر روی زمین یافت می شود و این نوع سنگ ارزش فراوانی به خصوص در صنعت  جواهر سازی دارد. اما نوع دیگری از سر کار وجود دارد که در زیر زمین و در مسیر عبور آب های زیرزمینی و مواد معدنی قرار می‌گیرند که ارزش خود را از دست داده و در صنعت جواهرسازی استفاده نمی شوند.

قیمت روز فیروزه مرغوب صادراتی

قیمت روز فیروزه مرغوب صادراتی قیمت فیروزه ثابت نیست و می توان از طریق سایت معتبر و با سابقه ای که ذکر شد ، باخبر شد و حتی تا از این سایت های معتبر خریداری کرده و با تنوع بالایی که دارند بهترین و مرغوب ترین سنگ فیروزه را با قیمتی مناسب و اطمینان خاطر از اصل بودن آن ،انتخاب و تهیه و خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما