فروش مستقیم سنگ فیروزه اصل صادراتی

فیروزه یکی از مطرح ترین سنگ های زینتی در سراسر دنیا محسوب می شود،طیف رنگی بسیار زیبای این سنگ آن را به یکی از سنگ های بی رقیب در زمینه ی تولید جواهرات و اجسام زینتی تبدیل کرده است،ما به عنوان نمایندگی فروش سنگ فیروزه اصل در این مطلب به سنگ فیروزه صادراتی و شیوه ی خرید فیروزه اصل می پردازیم.

فروش مستقیم سنگ فیروزه اصل صادراتی

مشخصه های اصالت سنگ فیروزه

مشخصه های اصالت سنگ فیروزه نکته ای که در مورد فیروزه وجود دارد این است که معادن سنگ فیروزه بسیار محدود هستند و به جز معادن نیشابور و کرمان که در ایران هستند دیگر سنگ های فیروزه کیفیت چندانی ندارند و از دیگر سو، سنگ های مختلف دیگری نیز وجود دارند که از طریق فرآوری های گوناگون سعی می شود که ظاهری مثل فیروزه برای شان ایجاد شود،علاوه بر این ها سنگ های استخراج شده از دو معدن کرمان و نیشابور  هم دارای انواع مختلفی از نظر کیفیت هستند.

به همین خاطر لازم است که برای خرید با کیفیت فیروزه به موارد زیر که از مشخصه های فیروزه با اصالت است دقت داشته باشیم:

  1. فیروزه دارای گونه های مختلفی است که این تفاوت بنا به نوع ترکیبات و رنگ فیروزه به وجود می آید.
  2. سنگ فیروزه هرچه رگه ی کمتری داشته باشد با کیفیت تر است و اصطلاحا به آن عجمی گفته می شود.
  3. فیروزه ی اصیل لایه ای نازک در بین یک سنگ است،در واقع بعد از تراش لایه ی زیر سنگ فیروزه، یک سنگ سفید معمولی است.
  4. سنگ فیروزه ی با اصالت بسیار حساس است و در معرض شوینده ها و انواع چربی ها دچار تخریب می شود.
  5. فیروزه یک نوع سنگ طبیعی زنده است به این معنی که مرتب در آن واکنش شیمیایی اتفاق می افتد که باعث قوام رنگ  آن می شود اما از راه های مختلف فیروزه مرده را احیا می کنند، باید توجه داشت که این نوع فیروزه بعد از احیا تنها رنگ خود را حفظ می کند اما دیگر زنده محسوب نمی شود.

مرکز خرید بهترین سنگ فیروزه اصل

مرکز خرید بهترین سنگ فیروزه اصل سنگ فیروزه از هزاران سال پیش استخراج می شده است و همواره در تمامی نقاط دنیا به عنوان یکی از ده سنگ زینتی اصلی مورد استفاده بوده است،رنگ این سنگ بین سبز و آبی آسمانی است و حالتی شفاف دارد و رگه هایی به رنگ تیره دارد که به زیبایی این سنگ به شکل قابل توجهی می افزاید.

اگر شما مخاطب عزیز و گرامی قصد خرید سنگ فیروزه ی اصل و استفاده از مزایای این محصول ارزشمند را دارید تنها کافی است که به سایت ما به عنوان “مرکز خرید بهترین انواع سنگ فیروزه اصل” مراجعه نمایید و ضمن دیدن از انواع محصولات ما و آگاهی از ویژگی ها و قیمت هر محصول، در نهایت فیروزه ی مورد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمتی به مراتب پایین تر از سطح بازار خریداری و تهیه نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما