فروش مستقیم سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه از محبوب ترین ، زیباترین و گرانبهاترین سنگ ها در کشور های جهان مخصوصا خاورمیانه محسوب میشود. سنگ فیروزه اصل در دو رنگ آبی و سبز موجود میباشد و شمال شرقی کشور ، شهر نیشابور ارزشمندترین نوع آن را دارا می باشد. از گذشته های دور برای این سنگ خواص متعددی قائل بوده اند مانند رفع چشم زخم و بلا ، ضد استرس ، برکت به کسب و کار و… .

فروش مستقیم سنگ فیروزه اصل

راه های شناسایی سنگ فیروزه اصل

راه های شناسایی سنگ فیروزه اصل برای آنکه بتوانیم از خاصیت های سنگ فیروزه استفاده کنیم ، ابتدا باید مطمئن شویم که اصل است یا خیر. در سال های اخیر سنگ های فیروزه فراوانی از جنس های متنوع دیده شده است که فاقد ارزش های ساختاری مشابه با سنگ فیروزه خالص می باشد. ولی از آنجایی که این سنگ دارای ویژگی های یکتایی ست ، در ادامه ذکر برخی خصوصیات شاید بتواند شما را در این امر یاری نماید. رنگ و سختی و واکنش پذیر بودن این سنگ ، ملاک هایی برای شناسایی اصل بودن آن است.

رنگ :به دلیل وجود کانی های مختلف در این سنگ ارزشمند ، معمولا رنگ فیروزه اصل کدر می باشد. مرغوب ترین نوع آن آبی است. که به مرور زمان بر اثر واکنشش با نور خورشید رفته رفته به رنگ سبز نزدیک می شود.

سختی:نوع تصنعی و بدل این سنگ از جنس پلاستیک فشرده ای می باشد که اندکی با رنگ آبی بزک شده است. برای آزمودن جنس آن ، جسمی تیز یا برنده را روی سطح آن بکشید ، اگر خراش عمیقی روی سطح آن ایجاد شد ، سنگ اصل نمی باشد. در نوع اصلی آن نه تنها خدشه ای شکل نمی گیرد ، بلکه می تواند روی اشیا دیگر مثل شیشه خراش ایجاد نماید. بهترین روش شناسایی نیز همین راهکار می باشد.

واکنش پذیر بودن :یکی دیگر از راه های شناسایی ، آفتاب می باشد. سنگ خود را در کمی معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید. با تغییر رنگ آن مطمئن شوید که سنگ تان مصنوعی می باشد.

سفارش عمده سنگ فیروزه خالص

سفارش عمده سنگ فیروزه خالص امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی اصناف فروش ، به فروش الکترونیکی روی آورده اند. صنف فروش اشیا قیمتی نیز از این امر مستثنی نیست. شما هم میتوانید با مراجعه حضوری و هم در از طریق سامانه های بر خط ( آنلاین) سفارش سنگ فیروزه خود را ثبت نمایید. بهترین کار خرید از فروشگاه های معتمد در سراسر کشور است. چون شناسایی اصل از بدل برای افراد عادی اندکی دشوار می باشد.

از آنجایی که فروشگاه ها و واسطه های متعددی به امر فروش جواهرآلات و بدلیجات مشغول هستند ، لذا مهمترین امر در این زمینه پیدا کردن معتبرترین فروشنده می باشد. یکی از ملاک های تشخیص ،دامنه فروش بالای آن فروشگاه است. یک راه دیگر برای خرید مطمئن تر ، منطقه جغرافیایی مرتبط با آن محصول است. پس از جمع بندی این دو فاکتور میتوانید با خیال راحت به خرید خود بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما