فروش مستقیم سنگ فیروزه طبیعی

سنگ فیروزه یکی از انواع مختلف سنگ های رسوبی زینتی است که به دلیل ترکیب موادی مانند آهن و فسفات و روی و مس شکل و رنگی بسیار جذاب به خود می گیرد،این سنگ رگه دار و متخلخل یعنی سنگ فیروزه طبیعی،از گذشته تا اکنون در سراسر دنیا محبوبیتی گسترده دارد،ما به عنوان نمایندگی فروش مستقیم سنگ فیروزه خام در این مطلب  یه ویژگی ها و شیوه خرید سنگ فیروزه خواهیم پرداخت.

فروش مستقیم سنگ فیروزه طبیعی

سنگ فیروزه طبیعی چه مشخصاتی دارد؟

سنگ فیروزه طبیعی چه مشخصاتی دارد؟ همان گونه که گفته شد فیروزه ترکیبی از چند فلز مختلف است،عنصر مس و نسبت آن با اکسید آهن تعیین کننده ی تقریبی رنگ آبی و سبز فیروزه است، یکی از نکاتی که در مورد فیروزه بسیار اهمیت دارد این است که در بسیاری ار موارد سنگ هایی شبیه به فیروزه را با روش های مختلف فرآوری می کنند و به جای فیروزه می فروشند که البته با شناختی نسبی می توان از خرید فیروزه ی اصل و طبیعی اطمینان حاصل نمود.

 در میان ویژگی های مختلف فیروزه طبیعی می توان از موارد زیر به عنوان مهم ترین ها نام برد:

  • سنگ های طبیعی فیروزه حتما متخلخل هستند و در حالت بزرگ داری اشکالی نامنظم هستند.
  • سنگ فیروزه بسیار نازک است،در واقع  لایه ای کوچک از سنگ گراف یا سنگ استخراج شده فیروزه است.
  • طیف رنگی فیروزه در بخش های مختلف سنگ استخراج شده متفاوت است.
  • هرچه رنگ فیروزه آبی روشن تری باشد آن فیروزه کیفیت بهتری دارد.
  • رنگ رگه های فیروزه معمولا تیره است و رنگی نزدیک به قهوه ای سوخته دارد.
  • اگر چه گاه حتی فیروزه با رنگی مایل به زرد هم دیده می شود اما اصلی ترین رنگ های فبروزه قطعا سبز و آبی هستند.
  • فیروزه سنگ لطیف و شکننده ای است و تراش آن بسیار سخت است.
  • توجه داشته باشید رنگ آبی بسیار پر رنگ و مات  و یکدست، نشانه ی آن است که سنگ مورد نظر اگر فیروزه هم باشد فیروزه ی ایران نیست.

مرکز خرید سنگ فیروزه خام

مرکز خرید سنگ فیروزه خام اگر شما مخاطب گرامی علاقه دارید که با تهیه ی سنگ فیروزه خام و استفاده از آن در ایجاد دکور و جواهرات مورد پسند خود، از این سنگ ارزنده و مزایای آن بهره ی وافر ببرید و  اگر در پی اطلاع از شرایط خرید و قیمت آن انواع مختلف آن در بازار هستید،ما به عنوان مرکز خرید سنگ خام فیروزه مفتخریم که اعلام نماییم که انواع مختلف این محصول ارزشمند را به منظور تسهیل در خرید مشتریان عزیز با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در سایت خود عرضه نموده ایم.

علاقه مندان به این سنگ قیمتی می توانند با مراجعه به سایت ما ضمن اطلاع از شرایط خرید و قیمت هر محصول،در نهایت محصول منتخب خود را با قیمتی پایین تر  و کیفیتی متناسب خریداری نمایند و در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

1

  1. از خواص درمانی سنگ نیشابور درسایت خود بگدارید

    ونمونه هایی که درمان شده اند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما