فروش مستقیم سنگ فیروزه گرد

سنگ فیروزه گرد یکی از اشکالی است که با تراشیدن سنگ های فیروزه به وجود می آید که از آن به عنوان جواهرات ارزشمند استفاده می کنند. فروش مستقیم سنگ فیروزه گرد از سوی مراکز فروش سنگ های قیمتی و جواهر فروشی ها انجام می گیرد. سنگ فیروزه در انواع مختلفی وجود دارد که همه ی آنها در بازار موجود می باشند و دسترسی به این سنگ ها آسان است.

فروش مستقیم سنگ فیروزه گرد

قطب تولید سنگ فیروزه در ایران

قطب تولید سنگ فیروزه در ایران سنگ فیروزه از انواع سنگ های ارزشمند می باشد که در دسته سنگ های آذرین می باشد که بعد از انجام مراحلی روی آنها به صورت خالص در می آیند ممکن است بسیاری از افراد این تصور را از سنگ های فیروزه داشته باشند که حتما رنگ آنها آبی باشد در صورتی که سنگ فیروزه به چندین رنگ موجود می باشد.

کشور ما یکی از قطب های تولید کننده سنگ فیروزه می باشد زیرا در کشور معادن سنگ فیروزه در مناطقی مانند خراسان، نیشابور، فارس، کرمان و کرمانشاه و … وجود دارد به همین جهت میزان تولید این نوع از سنگ های با ارزش در انواع متفاوت با رنگ بندی های جذاب و شیک بسیار زیاد است. از بین تمامی سنگ های فیروزه در جهان انواع ایرانی از بهترین کیفیت و مرغوبیت برخوردار هستند.

از سنگ فیروزه سبز برای تهیه انگشتر و دستبند و گردنبند به عنوان نگین به کار می برند که باعث زیبایی بخشیدن به این جواهرات می باشد. سنگ های فیروزه ای به عنوان جواهرات گرانبها زمینه را برای ایجاد مشاغل آزاد زیادی مهیا کرده است و به این ترتیب افراد زیادی به تراشیدن آنها و تبدیل کردن به شکل های زیبا و قابل استفاده مشغول هستند. استخراج فیروزه و تبدیل کردن آنها به فرم های قابل استفاده به اقتصاد کشور کمک فراوانی کرده است و با وجود معادن زیاد نیازی به انجام واردات نمی باشد بلکه تا حدودی صادرات هم انجام می گیرد.

بازار پخش سنگ فیروزه گرد

بازار پخش سنگ فیروزه گرد با وجود اینکه در کشور ما معادن این نوع از سنگ زیاد می باشد و همچنین با توجه به تعداد زیاد گوهر تراشان بازار پخش سنگ فیروزه گرد رونق زیادی پیدا کرده است در واقع افرادی که در کار تراشیدن سنگ ماهر هستند فیروزه را با استفاده از دستگاه های مخصوص به حالت گرد در می آورند و بعد از آماده سازی وارد بازار فروش می کنند. گفته ای که در رابطه با سنگ درمانی فیروزه وجود دارد سبب شده است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و این چنین استفاده از آن به عنوان جواهرات زیاد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما