فروش مستقیم فیروزه اصل نیشابور

فیروزه اصل نیشابور را می توان مرغوب ترین نوع فیروزه دانست. فیروزه نیشابوری با کیفیت بسیار بالای خود شهرتی جهانی دارد و علاوه بر مصرف در بازار داخل به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این مرکز به عنوان مرکز فروش مستقیم فیروزه نیشابور اقدام به حذف واسطه ها نموده و به همین دلیل قیمت عرضه به حداقل رسیده است. امکان خرید کلی و عمده سنگ فیروزه نیشابور وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

فروش مستقیم فیروزه اصل نیشابور

آنچه درباره فیروزه نیشابور باید بدانید

آنچه درباره فیروزه نیشابور باید بدانید همانطور که پیشتر نیز ذکر شد فیروزه معدنی نیشابور با کیفیت مثال زدنی خود دارای بالاترین درجه کیفی می باشد و اصالتی بی نظیر دارد و بسیاری از کارشناسان معتقدند فیروزه نیشابور بهترین نوع فیروزه در جهان است.
معدن فیروزه شهر نیشابور در حدود 2 هزار سال پیش توسط مردم ایران کشف و از همان زمان نیز برداشت آن آغاز شد. طبق کشفیات باستان شناسی، ایرانیان از زمان باستان از فیروزه نیشابور به عنوان جواهر استفاده می کردند و این سنگ در تولید گوشواره و گردنبند و… کاربرد داشته است.

معدن فیروزه نیشابور دارای ذخایری عظیم است و برداشت از آن از 2 هزار سال پیش بدین سو ادامه دارد. این سنگ زینتی زیبا، رنگ آبی روشن و تیره و گاهی اوقات هم رنگ سبز روشن و تیره دارد.
هنگام برداشت از معدن فیروزه نیشابور ابتدا محصول را با استفاده از چکش مخصوص از سنگ جدا می کنند تا فیروزه خام بدست آید. فیروزه این شهر به دو صورت خام و تراش خورده در بازار به فروش می رسد.
در حال حاضر فیروزه نیشابور بخش بزرگی از نیاز بازار را تامین می کند. قیمت آن نیز با توجه به درجه کیفی آن بسیار مناسب است.

سنگ فیروزه نیشابور به انواع گوناگونی نظیر شجری و عجمی تقسیم بندی می شود. جالب است بدانید که از این سنگ گرانبها نه تنها در تولید جواهرات بلکه در تولید ظروف و صنایع دستی و حتی صنایع ساختمانی نیز استفاده گسترده ای می شود.
عجین شدن هنر صنایع دستی با فیروزه نیشابور سبب خلق اثرهای هنرمندانه ای شده است. متاسفانه عده ای از افراد با هدف سودجویی اقدام به وارد کردن حجم بالایی از سنگ های فیروزه تقلبی به بازار تحت عنوان فیروزه نیشابور کرده اند که تشخیص آنها نیز به سادگی ممکن نیست و لازم است که برای پی بردن به اصل یا تقلبی بودن آن حتما با کارشناس و متخصص مشورت نمود.

خرید مستقیم بهترین فیروزه اصل

خرید مستقیم بهترین فیروزه اصل برای خرید فیروزه اصل با بهترین کیفیت و بالاترین مرغوبیت با ما تماس بگیرید. عرضه فیروزه در این مرکز با تضمین کیفیت صورت گرفته و اصالت آن توسط کارشناسان مجرب تایید شده است.
همچنین فروش فیروزه در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد بنابراین دیگر ناچار به متحمل شدن هزینه بیشتر نخواهید بود و می توانید انواع فیروزه را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه فرمایید.
در این بین کارشناسان تلفنی ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

1

  1. سلام یه انگشتر دارم میخوام سنگشو فیروزه نیشاپور بندازم ببینم قیمتش چنده بفرستمش برام میندازین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما