فروش مستقیم فیروزه سبز ایرانی

فیروزه ایرانی در زمره ی محبوب ترین و بهترین نوع سنگ های فیروزه در جهان می باشد. این سنگ به دلیل ظاهر زیبا و خواص اعجاب انگیزی که دارد از دیرباز تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. زمینه های کاربرد و استفاده از آن بسیار گسترده و متنوع است زین رو در بازار تجارت و خرید و فروش، از شهرت خوبی برخوردار است.
فروش مستقیم فیروزه سبز ایرانی

سنگ فیروزه چه خواصی برای بدن دارد؟

سنگ فیروزه چه خواصی برای بدن دارد؟ فیروزه سبز ایرانی ویژگی های ظاهری و خواص مختلفی دارد. این سنگ آذرین، با ارزش و گران بها است و استفاده از آن تنها به صنعت جواهر سازی و تجارت محدود نمی شود. از سنگ فیروزه برای بدن و درمان برخی بیماری ها استفاده می شود.

در گذشته از ترکیب مقدار اندکی از سنگ فیروزه به همراه شراب برای ساخت و تهیه ی پادزهر قوی برای نیش مار به کار گرفته می شد. این سنگ می تواند به پاکسازی و درمان نواحی از بدن که دچار حمله ی ویروس ها و باکتری ها شده بپردازد. هم چنین می تواند درد های عضلانی و شکمی را به طرز چشمگیری تسکین دهد. حتی برای درمان بیماری های گوارشی و سهولت در هضم غذا نیز توصیه به استفاده از  سنگ فیروزه شده است.

این سنگ قیمتی علاوه بر تاثیر روی جسم، در درمان بیماری ها و اختلالات مربوط به روان نیز استفاده می شود. به عنوان مثال توصیه شده است برای درمان جنون، دور کردن ارتعاشات و انرژی های منفی، کاهش کابوس های شبانه، درمان افسردگی، ایجاد شادی و افزایش اعتماد به نفس و… از آن استفاده شود.

مرکز خرید سنگ فیروزه ایرانی

مرکز خرید سنگ فیروزه ایرانی حقیقتا تشخیص و خرید سنگ فیروزه اصل، حتی برای افراد حرفه ای نیز کمی مشکل است. فیروزه انواع مختلفی دارد و در معادن مناطق گوناگونی از کره زمین مانند معدن تبت، ایران، هند، مصر و… یافت می شود. هر کدام از این فیروزه ها رنگ و ویژگی های خاص خود را دارند که اگر به قدر کافی با ویژگی آن ها آشنا نباشید ممکن است برای نوع تقلبی و غیر اصل آن هزینه ی گزافی را بپردازید. البته قیمت این سنگ بسته به این که از کدام معدن استخراج شده متفاوت است.

برای جلوگیری از این امر توصیه می شود به مراکز خرید با سابقه ی کاری درخشان و یا وب سایت های معتبر مراجعه شود. این نوع از خرید مطمئن تر است و علاوه بر آن می توان با استفاده از دانش و اطلاعات کارشناسان این حوزه، سنگ فیروزه ی مورد نظر را به سهولت پیدا کرد و از اصل بودن آن نیز مطمئن بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما