فروش مستقیم فیروزه عجمی پاک مرغوب

سنگ فیروزه عجمی پاک، از مرغوب ترین نوع فیروزه در جهان است که دارای زیبایی و درخشندگی خاصی است و از ارزش بسیار بالایی بهره مند است. فروش سنگ فیروزه عجمی پاک به دلیل طبیعی بودن آن، بسیار پر رونق است. فروش مستقیم فیروزه عجمی پاک و مرغوب با کیفیتی تضمینی و قیمتی مناسب انجام خواهد شد. 

فروش مستقیم فیروزه عجمی پاک مرغوب

انواع فیروزه عجمی پاک طبیعی

انواع فیروزه عجمی پاک طبیعی

فیروزه عجمی که در دسته فیروزه های یکدست و صاف قرار می گیرد در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی داشته و فاقد هرگونه ناخالصی است و حتی به جرات می توانیم این نوع فیروزه را در دسته کمیاب ترین فیروزه های نیشابور قرار دهیم. 

فیروزه عجمی هیچ رگه ای داخل آن نیست یعنی به طور کامل صاف و یکدست است و همچنین رنگ آن، آبی آسمانی است. این فیروزه بسیار گران و با ارزش است و داخل سنگ چرب و سیاه رنگی رشد می کند و تشخیص آن بسیار دشوار است که فقط بومی ها قادر به تشخیص آن هستند.

فیروزه عجمی همچون مرواریدی در صدف می درخشد. این فیروزه از کمیاب ترین و زیباترین انواع سنگ در جهان است که از آن برای ساخت جواهرات و زیورآلات استفاده می کنند که در کشور عزیزمان به شدت این کار رونق دارد.

انواع فیروزه عجمی معمولا بر اساس شکل های ظاهری آنها انجام می شود.در مجموع فیروزه عجمی در دو دسته شجری و عجمی تقسیم بندی می شود. فیروزه های شجری، رگه های تیره رنگ خاکستری دارند اما فیروزه های عجمی کاملا به رنگ آبی دیده می شوند. و اما انواع فیروزه عجمی طبیعی، شامل موارد زیر می باشد. 

  • اولین نوع فیروزه عجمی پاک طبیعی، خود فیروزه عجمی است که گرد و درشت است و دارای جنس خالص به رنگ آبی سیر و گران قیمت ترین نوع فیروزه می باشد. 
  • فیروزه عجمی نیم رنگ، این نوع فیروزه از نوع قبلی کم رنگ تر است. 
  • فیروزه عربی، عربی، این فیروزه؛ فیروزه ای با رنگ آبی سیر است. 
  • فیروزه توفان، مانند فیروزه عربی است ولی سنگ آن از میان رفته و فقط لایه ای از فیروزه با رنگ آبی سیر باقی مانده است. 
  • فیروزه توفال نیم رنگ، از نوع قبلی کمی روشن تر است. 
  • فیروزه توفال سفید رنگ، رنگ آبی خیلی روشنی دارد. 
  • فیروزه چغاله، فیروزه ای است درشت شبیه فیروزه عجمی اما رنگ آبی کم رنگی تری دارد.

مرکز خرید فیروزه عجمی نیشابور

مرکز خرید فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه عجمی نیشابور به دلیل مرغوبیت و هم چنین استقبال وسیعی که از این نوع فیروزه شده است، دارای مراکز خرید معتبری در سراسر کشور است‌. یکی از مراکز خرید فیروزه نیشابور، همین سایت تجاری می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما