فروش مستقیم فیروزه فاخر عجمی اصل

کریستال فیروزه فاخر عجمی افسانه ای ترین سنگ در جهان است. این کریستال نمادی از اقیانوس هایی است که سطح زمین را غرق می کنند. اما آنچه باعث برجسته شدن این سنگ می شود الگوی تار عنکبوتی طبیعی آن است که به لطف رسوبات اکسید آهن یک جلوه بصری چشمگیر دارد. قصد خرید فیروزه عجمی دارید؟ ما اقدام به فروش فیروزه فاخر اصل عجمی نموده ایم. با ما تماس بگیرید.

فروش مستقیم فیروزه فاخر عجمی اصل

مشخصات فیروزه فاخر عجمی چیست؟

مشخصات فیروزه فاخر عجمی چیست؟  معنای کریستال فیروزه ای که یکی از قدیمی ترین سنگ های قیمتی شناخته شده است ، توسط بومیان آمریکا یک سنگ مقدس قلمداد می شود ، که از آن به عنوان ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط بین آسمان و زمین استفاده می کند.

در سطح سلولی ، این سنگ همه در یک درمانگر اصلی در نظر گرفته می شود زیرا جریان پرانرژی ترین بالاترین عشق ، یعنی ابرغذای معنوی را برای بهبود جهان ، تقویت می کند. سیستم کریستال سه حلقه ای است و برش با توجه به صفحه بلوری عالی و مطابق با خوب است. اتفاقاً تقریباً فقط در اشکال کریستوکریستالی اتفاق می افتد ، بنابراین شکافت در عمل مشاهده نمی شود. چگالی متوسط ​​2.7 و سختی آن 5 تا 6 است. فیروزه رادیواکتیو نیست.

نامگذاری
فیروزه معدنی به نام ترکیه ، کشوری که هنگام رسیدن ماده معدنی به اروپا از آنجا عبور کرده است ، نامگذاری شده است. تا آنجا که شناخته شده است ، در ترکیه اتفاق نمی افتد. رنگ فیروزه ای به نام این ماده معدنی نامگذاری شده است.

ظاهر
فیروزه عمدتا به عنوان یک ماده معدنی ثانویه در سنگ معدن مس یافت می شود. موقعیت معمول محل ذخیره نیشابور در ایران است. این ماده معدنی همچنین در سینا استخراج شده است و در سرابیت الخادم معبدی وجود دارد که به “بانوی فیروزه” مصری (الهه هاتور) اختصاص داده شده است. در زمان امپراتوری عثمانی ، فیروزه به عنوان ماده معدنی گرانبها ، به ویژه به ایران صادر می شد. در حال حاضر فیروزه در مکزیک ، ایالات متحده ، چین و ایران استخراج می شود.

کاربرد
فیروزه سنگی نیمه قیمتی است و از قرن ها پیش در جواهرات و تزیین ساختمان ها استفاده می شده است. فیروزه تقلیدی اولین بار در سال 1972 در فرانسه ساخته شد ، اما خواص این تقلید با انواع طبیعی متفاوت است. با این حال بیشترین فروش فیروزه اکنون مصنوعی است ولی محصولات ما این گونه نیست.

مرکز خرید فیروزه درشت عجمی

مرکز خرید فیروزه درشت عجمی همانطور که در ابتدا همین مطلب عرض نمودیم مجموعه ما فروشنده فیروزه عجمی اصل در ایران می باشد. ما برای سهولت در عملیات خرید دست به ایجاد یک مرکز خرید غیر حضوری زده ایم. محصولات ما از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. برای شما تضمین می کنیم که در مقابل هزینه ای که می کنید بهترین و فاخر ترین سنگ را دریافت خواهید کرد. جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما