فروش مستقیم فیروزه مرغوب معدنی

امروزه نیشابور،کاشان، مشهد و دیگر شهر ها در تولید و استخراج سنگ فیروزه مرغوب فعال هستند و این محصول با رنگ زیبایی که دارد جزو بهترین نوع سنگ ها است و طرفداران فراوانی دارد، زیرا این سنگ باعث آرامش می شود. فروش مستقیم آن در شهر های نیشابور و غیره است که با اصل بودنش آن را به فروش می رسانند. سنگ های اصل و فرع موجود است که با استفاده از شناسایی سنگ ها می توان اصل و فرع آن را تشخیص داد.

فروش مستقیم فیروزه مرغوب معدنی

فیروزه مرغوب را چطور بشناسیم؟

فیروزه مرغوب را چطور بشناسیم؟ با استفاده از چندین راه کار می توان فیروزه مرغوب معدنی را شناسایی کرد که چندین از این راه را می گوییم: 1: برای این که متوجه شوید فیروزه اصل است بعد از خرید آن سنگ را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار داده اگر رنگ آن تغییر نکرد یعنی اصل است ولی اگر تغییر کند یعنی قلابی است. 2: رنگ بسیار زیبای آبی و سبز دارد و اگر رنگ آن حالت کدری باشد یعنی فرع است. 3: این سنگ ها در مناطق کوهی بیشتر یافت می شود و اگر خشک باشد بسیار مقاوم است.

4: فیروزه اصل استحکام بسیار بالایی دارد و به راحتی شکسته نمی شود ولی فرع به راحتی با یک ضربه می شکند. 5: فیروز قلابی اگر بر روی آن خط بکشید دارای یک حفره بزرگ می شود ولی اصل روی آن به هیچ عنوان روی آن خط نمی افتد.

ولی راه تشخیص فیروز اصل و فرع کار سختی است و باید هنگام خرید آن به شناسه آن توجه کار و همین طور از فروشنده بخواهید شناسه آن را به شما نشان دهد.فیروزه از گذشته تا به امروز جزو مرغوب ترین سنگ ها برای استفاده تسبیح و انگشتر است، و حتی برای چشم نظر نیز از این سنگ ها استفاده می شود، این سنگ ها فوق العاده آرامش بخش است و همین طور برای بدن مفید است.

بازار عرضه انواع فیروزه طبیعی

بازار عرضه انواع فیروزه طبیعی در بازار نیشابور و دامغان جزو برترین نوع سنگ ها در این شهر ها هستند و به فروش می رسد زیرا متقاضی این سنگ ها بسیار زیاد هستند و حتی از آن به عنوان کادو دادن نیز استفاده می شود. فیروز طبیعی در کوه های این شهر با مهارت فردی استخراج می شود و برای انواع مصرفی ها آن را طرح می دهند و چون رنگ هایی که دارد چشم بیننده ای به خود خیره می کند.

فیروزه طبیعی در این شهر پر فروش است و با قیمت عالی به دیگر بازار ها عرضه می شود تا از این سنگ گران بها برای آرامش فردی خود و زیبایی استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما