فروش مستقیم فیروزه هندی معدنی

امروزه از سنگ های فیروزه استفاده های زیادی می شود که این نوع سنگ ها در کشور های آمریکا ، ایران، و هندوستان یافت می شود. از سنگ فیروزه هندی برای ساخت جواهرات و زیور آلات از آن استفاده می کنند.

سنگ فیروزه یکی از سنگ های گران بها و با ارزش در جهان می باشد که قدمت سه هزار ساله دارد. که از این سنگ برای صادرات و تجارت از آن استفاده می شود و مشتریان خاص خودش را دارد. 

فروش مستقیم فیروزه هندی معدنی

درباره فیروزه هندی چه می دانید؟

درباره فیروزه هندی چه می دانید؟ فیروزه از سطح زمین و بین صخره ها و کوه های آتشفشانی استخراج می شود. در ایران از سنگ فیروزه برای مساجد و بناهای قدیمی تاریخی از آن استفاده می شده است که این نوع ساخت و ساز به کشور های دیگر منتقل شد و هندوستان تاج محل را با سنگ های فیروزه ساخته اند. هندی ها بر این باور اند که فیروزه، یک سنگ آرزوست که برای بر آورده کردن آرزوها مورد استفاده قرار می گرفته است.

هندی ها از سنگ فیروزه هندی معدنی برای شانس و اقبال استفاده می کردند .و مردمان هندوستان بر این باور اند که سنگ فیروزه باعث ثروت و مال زیادی می شود. و دارای قدرت زیادی است که برای مدیتیشن و آرامش ذهن می باشد. از سنگ فیروزه برای آیین های مذهبی، مجالس مختلف، سحر و جادو  استفاده می کردند. 

سنگ های فیروزه هندی به رنگ آبی پر رنگ می باشند. و امروزه مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع سنگ در هندوستان و ایران یافت می شود . سنگ فیروزه از مس، آلومینیوم و آهن تشکیل شده است. این نوع سنگ یکی از کمیاب ترین نوع سنگ هاست که فقط در چند کشور یافت می شود. این نوع سنگ ها دارای خواص زیادی برای بدن می باشند.

بازار خرید انواع فیروزه خارجی

بازار خرید انواع فیروزه خارجی امروزه یکی از شهر هایی که می توان برای خرید انواع فیروزه رجوع کرد شهر مشهد می باشد که می توان با کیفیت و مرغوب ترین سنگ را تهیه کرد. در حال حاضر سنگ فیروزه تقلبی و چینی در بازار رواج پیدا کرده ک نوع مرغوب آن را فقط در شهر مشهد و نیشابور می توان یافت. و گردشگران از این نوع سنگ برای سوغات از آن استفاده می کنند.

سنگ فیروزه را می توان از سایت های مجاز و معتبر خریداری کرد که قیمت سنگ بستگی به اندازه و وزن آن دارد. سنگ فیروزه را می توان از فروشگاه هایی که سنگ های قیمتی و جواهر فروشی های سطح شهر نیشابور و یا مشهد است به صورت کلی و جزئی خریداری کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما