فروش ویژه سنگ فیروزه عمده

از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین زیورآلات خواستنی سنگ فیروزه است به همین دلیل تقاضای بازار برای به دست آوردن این سنگ جذاب توسط مشتریان روز به روز در حال افزایش است  به همین دلیل تولید کنندگان زیورآلات باید از سنگ فیروزه عمده را بدون واسطه از فروشندگان این سنگ تهیه  کرده و با تولید انواع زیور آلات مثل انگشتر گردنبند و آویز سود خوبی را نصیب خود نمایند.

فروش ویژه سنگ فیروزه عمده

کیفیت انواع سنگ فیروزه عمده

کیفیت انواع سنگ فیروزه عمده انواع سنگ فیروزه

یکی از سنگهای بسیار زیبا و جذاب سنگ فیروزه است در بین سنگها سنگ فیروزه است.فیروزه از رنگ بسیار شفاف و زیبایی برخوردار است و دارای طرفداران بیشماری است  رنگ این سنگ زیبا از آبی کمرنگ تا آبی مایل به سبز تیره است. انواع سنگ فیروزه را میتوان به دو دسته تقسیم بندی کرد که عبارتند از سنگ فیروزه شجری و سنگ فیروزه عجمی سنگ فیروزه عجمی سنگی صاف و یکدست است و هیچگونه ناخالصی در داخل این سنگ وجود ندارد ولی سنگ فیروزه شجری دارای رگه هایی است که معمولا این رگه ها به رنگ سیاه هستند. و هر دو دسته این سنگها از طرفداران بسیاری برخوردار است.

تولیدی فیروزه

بهترین سنگهای فیروزه را میتوان در برخی معادن شهرهای ایران مثل کرمان و نیشابور و کاشان به دست آورد و در کشورهایی مثل آمریکا مصر و تبت نیز معادن فیروزه وجود دارد معمولا سنگهای فیروزه توسط کارگران استخراج شده و این سنگها به تولیدی انواع جواهرات برده شده و در آنجا به زیورآلات بسیار زیبا و دوست داشتنی مثل آویز گردنبند دستبند و گوشواره و مخصوصا انگشتر مردانه و زنانه تبدیل میشود.

قیمت فیروزه

همانگونه که همه ما میدانیم هر محصولی از نظر کیفیت و بسته بندی دارای قیمتهای گوناگونی است هر چه سنگ فیروزه استخراج شده از مکانهای معروف تهیه شده باشد خالص تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردار است و همچنین استحکام این سنگ گرانبها عیاری برای قیمت گذاری محسوب میشود یکی دیگر از گزینه های قیمت گذاری اصل بودن و نوع ( عجمی و شجری) سنگ فیروزه است. که در قیمت گذاری بسیار موثر است از جمله گزینه های دیگر قیمت میتوان به خرید این سنگ گرانبها از تولید کننده با حذف واسطه نام برد که باعث میشود قیمت عمده این سنگ بسیار کاهش پیدا کرده و سود بیشتری را به دست آورید.

قیمت تولیدی سنگ فیروزه عمده

قیمت تولیدی سنگ فیروزه عمده کارشناسان حرفه ای آماده ارائه بهترین سنگ فیروزه از بهترین معادن به قیمت عمده می باشند شما میتوانید بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت سنگ فیروزه را از این واحد تجاری دریافت کنید کافی است شما از طریق ثبت نام بر روی سایت و یا تماس تلفنی نسبت به ثبت سفارش خود در هر نقطه از ایران که هستید اقدام نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما