قیمت انواع سنگ فیروزه عجمی اصل

قیمت انواع سنگ فیروزه عجمی اصل در طرح های زیبا و شیک متفاوت می باشد و معمولا سنگ فیروزه عجمی اصل و خالص نسبت به سنگ های فیروزه معمولی گران قیمت می باشد. فروشندگان برتر انواع مختلف سنگ های فیروزه ایرانی و غیر ایرانی در قیمت های متفاوت به روش غیر حضوری و مستقیم به مشتریان عرضه می نمایند.

قیمت انواع سنگ فیروزه عجمی اصل

تشخیص فیروزه اصل از تقلبی چگونه است؟

تشخیص فیروزه اصل از تقلبی چگونه است؟

برای تشخیص فیروزه اصل از فیروزه تقلبی باید آن را به مدت کوتاهی در مقابل نور آفتاب قرار دهید، در صورتی که مشاهده کردید رنگ  آن اندکی تغییر کرد این نشان می دهد که فیروزه شما تقلبی است. سنگ های فیروزه تقلبی  معمولا از پلاستیکهای فشرده شده که به آن رنگ زده شده است ساخته می شوند.

اگر می خواهید بدانید که فیروزه شما اصل است آن را با سوزن امتحان کنید و با سوزن روی فیروزه بکشید اگر خطی عمیق روی آن افتاد بدانید که سنگ فیروزه شما قلابی می باشد.

فیروزه های مختلفی در بازار ایران وجود دارد که برخی ایرانی و برخی غیر ایرانی می باشند و فیروزه های آمریکایی در ایران کم یاب می باشند و این نوع فیروزه رنگ روشن تر و سطح صاف تری نسبت به فیروزه ایرانی دارد و رگه های روی فیروزه تبتی نازک و مویی است و این نوع فیروزه به حالت تکه های ریز استخراج شده است که بیشتر روی رکاب انگشتر از این نمونه سنگ استفاده می شود.

فیروزه اصل ایرانی نسبت به فیروزه خارجی زمخت تر می باشد و رگه های روی آن به صورت ترک های درشت و تیره است و فیروزه های ایرانی از معادن به صورت درشت استخراج می شوند و از این سنگ ها بیشتر در میناکاری صنایع های دستی استفاده می شود.

مرکز فروش سنگ فیروزه عجمی مرغوب

مرکز فروش سنگ فیروزه عجمی مرغوب

مرکز فروش سنگ فیروزه عجمی مرغوب در ایران انواع فیروزه های متنوع و گران قیمت  را به صورت عمده در رنگ ها و طرح های جذاب به بازار عرضه می کند. فروش انواع سنگ فیروزه شجری و عجمی نیشابور اصل به صورت گسترده به روش حضوری و غیر حضوری در بازار انجام می شود.
در بازار فروش سنگ های فیروزه طرفداران زیادی دارد و در زیباترین طرح ها می توان در بازار مشاهده نمود که هر کدام از قیمت متفاوتی برخوردار است. فروش این محصولات از طریق نمایندگی شرکت در سراسر کشور انجام می شود و  انواع مختلف سنگ فیروزه مرغوب را به صورت عمده و جزئی به متقاضیان پخش می نمایند.
قیمت فروش این سنگ ها در طرح ها و رنگ های مختلف متفاوت می باشد و فیروزه عجمی اصل یکی از پرفروش ترین  و زیباترین سنگ های عجمی در ایران شناخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما