قیمت بهترین سنگ فیروزه عجمی اصل

ایران یکی از غنی ترین کشور ها در زمینه ی سنگ های زینتی می باشد به همین دلیل بازار خرید و فروش این محصولات بسیار داغ و پر رونق بوده و هر ساله این سنگ های تزئینی به سایر کشور های خارجی صادر می شود، یکی از مرغوب ترین سنگ ها در ایران سنگ فیروزه عجمی اصل میباشد که شما عزیزان می توانید قیمت آن را از طریق مرکز ما دریافت کنید.

قیمت بهترین سنگ فیروزه عجمی اصل

همه چیز درباره سنگ فیروزه عجمی

همه چیز درباره سنگ فیروزه عجمی یکی از مهم ترین معادن سنگ فیروزه ی عجمی در ایران نیشابور می باشد، در این قسمت سنگ های با کیفیت و مرغوب به صورت خالص استخراج می شود، قیمت سنگ های فیروزه متغیر می باشد که می‌ توان به مرغوبترین آن یعنی سنگ فیروزه عجمی اشاره کرد، این سنگ ها هیچگونه نا خالصی در خود ندارند و رنگ آن یکدست و پر رنگ می باشد.

به طور کلی این سنگ ها را نمی‌ توان به صورت دقیق ارزش گذاری کرد، زیرا ممکن است یکی از دانه های آن با قیمت ارزان و مناسب به فروش برسد در حالی که دانه های دیگر قیمت های چند میلیون تومانی داشته باشد، اما به صورت کلی قیمت این سنگ ها بستگی به سایز، رنگ، کیفیت و خالصی آن دارد.

سنگ های فیروزه به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل سنگ فیروزه ی شجری و سنگ فیروزه ی عجمی می باشد، برای تشخیص این دو سنگ می توانید به رگه های آن توجه کنید، اگر سنگ فاقد هیچگونه رگه باشد جزو سنگ های عجمی محسوب می‌شود اما اگر سنگ فیروزه شامل رگه های متعددی بر روی خود باشد جزو سنگ های شجری محسوب می شود، علت وجود این رگه ها بر روی سنگ های شجری نا خالصی موجود در آن می باشد.

شما می توانید برای تشخیص و خرید سنگ فیروزه  ی مرغوب عجمی با کارشناسان مشاوره دریافت نمایید.

بازار خرید سنگ فیروزه اصل راف

بازار خرید سنگ فیروزه اصل راف همانطور که در مطالب بالا اشاره کرده ایم بازار خرید سنگ فیروزه اصل راف و سنگ فیروزه عجمی در ایران بسیار پر رونق می باشد، قیمت فیروزه عجمی بستگی به مشخصات و اندازه ی آنها دارد، مجموعه ی ما انواع سنگ های فیروزه اصل را به فروش می رساند، اگر شما عزیزان قصد خرید این سنگ ها را دارید می توانید خدمات و مشاوره های رایگان را از مرکز و مجموعه ی ما دریافت کنید.

تمامی سنگ ها به صورت خالص و مرغوب استخراج می شوند، به همین دلیل این سنگ ها به صورت صادراتی نیز به سایر کشور ها ارسال می گردند، شما نیز می توانید برای تهیه ی این سنگ ها اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما