قیمت بهترین سنگ فیروزه ی نیشابور

سنگ فیروزه در بین سنگ های زینتی یکی از نام آشنا ترین نوع سنگ ها است که نه تنها بخاطر زیبایی اش مورد توجه است. بلکه بخاطر خواص درمانی آن نیز بسیار مورد توجه علاقه مندان خود قرار می گیرد. سنگ فیروزه ی نیشابور یکی از مشهور ترین فیروزه های ایران است. ما در این متن سعی داریم تا شما را با این سنگ و خواص آن بیشتر آشنا کنیم و به سوالات احتمالی شما نیز پاسخ دهیم.

قیمت بهترین سنگ فیروزه ی نیشابور

معرفی انواع سنگ فیروزه ی شکسته

معرفی انواع سنگ فیروزه ی شکسته سنگ هایی که رنگ یا نقش زیبایی دارند در گذشته بیشتر به عنوان کاربردهای زینتی استفاده می شده است به طوری که به فور در زیورآلات استفاده می شده است. البته امروزه نیز به همان جنبه های زیباشناختی اهمیت می دهند اما با پیشرفت علم و شناخته شدن خواصی که شاید بیش از زیبایی این سنگ ها مورد اهمیت است، این سنگ ها بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. و امروزه شاهد این هستیم که سنگ هایی از جمله سنگ فیروزه در موارد مختلفی کاربرد دارد. سنگ های فیروزه متناسب با کاربرد خود به گونه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
سنگ فیروزه پس از استخراج از معادن فیروزه، به صورت سنگ فیروزه ی شکسته درآورده می شوند و به کارخانه ها و کارگاه های سنگ تراشی فرستاده می شوند. این سنگ ها در انواع متنوع از طیف رنگی آبی آسمانی تا سبز وجود دارند. و حتی در انواع مختلف آن شیاره هایی از ناخالصی ها یافت می شود که زیبایی آنها را دوچندان می کند.

فروش مستقیم سنگ فیروزه ی نیشابوری

فروش مستقیم سنگ فیروزه ی نیشابوری همانطور که گفته شد یکی از مشهور ترین معادن سنگ فیروزه در ایران سنگ فیروزه نیشابور است. این سنگ بخاطر خلوص بالای خود و زیبایی و درخشانی درنگش بسیار محبوب است. سنگ معدن فیروزه نیشابور یکی از بهترین نوع فیروزه در جهان را در خود جای داده است. و به همین منظور برای مصارف درمانی بیشتر از این نوع سنگ استفاده می شود.
همین کیفیت و مرغوبیت در سنگ فیروزه نیشابور باعث شده است تا فروش سنگ فیروزه این شهر با شیوه های مختلف به فروش برسد. از جمله یکی از روش هایی که بسیارمورد توجه فروشندگان این نوع سنگ است، فروش مستقیم این سنگ ها است، چراکه با فروش مستقیم، قیمت نهایی سنگ کاهش پیدا می کند در نتیجه مشتریان تمایل بیشتری به خرید این سنگ زیبا می کنند  و همین امر سود نهایی را برای فروشنده افزایش می دهد.
اگر شما نیز از علاقه مندان به این سنگ هستید و تمایل دارید تا با یک خریدی مقرون به صرفه این سنگ را تهیه کنید، به شما توصیه می کنیم از روش خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما