قیمت بهترین فیروزه صادراتی در مشهد

از جمله گران ترین نوع سنگ ها که در جواهرات فروشی ها به وفور یافت می شود، سنگ فیروزه می باشد. در مشهد این سنگ در رنگ های مختلف مانند آبی، سبز، آبی آسمانی و … وجود دارد و دلیل آن وجود معادن سنگ فیروزه در نیشابور است. لیست قیمت بهترین فیروزه مشهد صادراتی را می توان از طریق جست و جو در سایت های اینترنتی فروش به دست آورد.

قیمت بهترین فیروزه صادراتی در مشهد

فیروزه اصل را چگونه بشناسیم؟

فیروزه اصل را چگونه بشناسیم؟ امروزه کانی های زیادی وجود دارد که با آن ها سنگ فیروزه تولید می کنند، این کار باعث شده است که افراد زیادی این سنگ ها را به جای سنگ های اصل به فروش برسانند، به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید اطلاعاتی درمورد اصل بودن آن ها داشته باشید.

ما در این جا به چند روش که با آن می توان سنگ اصل را از تقلبی تشخیص داد ارائه می دهیم. مانند:

  • سنگ فیروزه اصل اگر مدت زمان کمی زیر نور آفتاب قرار بگیرد به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد ولی سنگ تقلبی به رنگ قهوه ای در می آید.
  • سختی آن ها بسیار زیاد می باشد، سنگ فیروزه را روی یک شیشه بکشید، اگر روی شیشه خراش ایجاد شد پس سنگ اصل می باشد در غیر این صورت روی خود سنگ خراش های بزرگی ایجلد می شود.
  • زیر سنگ را روی حرارت ملایم قرار دهید، بعد از مدت زمان کوتاهی به آن نگاه کنید اگر روی آن خط هایی ایجاد شد و رنگ آن تغییر کرد پس سنگ تقلبی می باشد، در غیر این صورت اصل است.
  • روی فیروزه اصل رگه های سیاهی وجود دارد و مات می باشد، ولی فیروزه تقلبی یک دست بوده و براق می باشد.
  • یکی دیگر از این موارد این است که قیمت این سنگ ها بسیار زیاد می باشد و باز طریق سایت های فروش اینترنتی معتبر می توان آن ها را به طور کامل به دست آورد.

بازار فروش فیروزه خالص در مشهد

بازار فروش فیروزه خالص در مشهد در مشهد معادن بسیار زیادی وجود دارند که سنگ های فیروزه اصل را از آن ها استخراج می کنند و سپس در مراکز مربوطه به فروش می رسانند.

هنگام خرید این سنگ ها می توانید به بازار های فروش فیروزه خالص ما در مشهد مراجعه نمایید و بهترین و با کیفیت ترین نوع این سنگ ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

این سنگ ها به دلیل مرغوب بودن طرفداران بسیار زیادی نیز در خارج از کشور دارند به همین دلیل این سنگ فیروزه صادراتی عالی در مشهد بعد از استخراج به بازارهای داخل و خارج از کشور نیز صادر می شوند.

1

  1. ممنونم که با راه اندازی سایتتون امکان خرید غیر حضوری رو برای تمامی اقشار جامعه و در تمام نقاط کشور فراهم کردین. من مدتی است که بدون صرف زمان و هزینه و موندن تو ترافیک ، جنسی که میخوام رو به راحتی انتخاب میکنم و درب منزل یا محل کارم دریافت میکنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما