قیمت بهترین فیروزه پیریت دار اصل

با نگاهی اجمالی به صنعت جواهر سازی و انگشتر سازی کشور ایران و حتی برخی کشورهای آسیای میانه می توان به اهمیت سنگ های تزیینی در این صنعت پی برد.
با این حال می توان گفت مهم ترین سنگ تزیینی از گذشته تا کنون سنگ فیروزه است که در مدل ها و انواع مختلفی تولید می شود. یکی از انواع مختلف سنگ های فیروزه فیروزه پیریت دار است که با استقبال عدیده ای در بین مصرف کنندگان رو به رو شده است.

قیمت بهترین فیروزه پیریت دار اصل

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت سنگ فیروزه

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت سنگ فیروزه قیمت سنگ فیروزه با توجه به نوع و نحوه تولید سنگ متفاوت است. به طور کلی دو فاکتور اساسی در روند قیمت گذاری انواع مختلف سنگ های فیروزه وجود دارد که با افزایش و یا کاهش کیفیت هر کدام از این فاکتور ها ما شاهد ایجاد اختلاف قیمتی فاحشی می‌باشیم. در قسمت زیر ما به بررسی این دو فاکتور اساسی در روند قیمت گذاری سنگ های فیروزه نگاهی می کنیم.

1. نوع سنگ: سنگ های مختلف فیروزه با توجه به ظاهر و نوع خطوط و نگاره های ایجاد شده بر سطوح مختلف آن تعیین می شود که در دید کلان می توان سنگ های فیروزه را در دو دسته ی سنگ های عجمی و سنگ های شجری تقسیم بندی کرد.
به دسته ای از سنگ ها که بر روی آن ها هیچ گونه برجستگی و فرورفتگی و خط و نقش مختلف وجود نداشته باشد و سطحی یک دست و صیقلی داشته باشد سنگ های فیروزه عجمی می گویند؛ در حالی که در سنگ های شجری ما شاهد تعداد بسیار زیادی خطوط و فرورفتگی های متفاوت می باشیم که به آن رگه های خالص فیروزه نیز می‌گویند. سنگ های فیروزه شجری علاوه بر قیمت بالاتر و زیبایی بیش تر در صورت ادغام با هنر و خلاقیت فرد جواهر ساز می توان به خوبی فرورفتگی های سنگ را با فلز پیریت نیز پر کرد تا بر استحکام و ارزش سنگ فیروزه افزوده شود.

2. نوع معدن:  معمولا سنگ های فیروزه در عمق های متفاوتی از زمین استخراج می شوند که هر چه عمق معدن فیروزه بیش تر باشد فیروزه بیش تری اما با کیفیت پایین تر و استحکام کمتری استخراج می‌شود. در مناطقی که بتوان فیروزه را از عمق های نه چندان زیاد و در لایه های ابتدایی خاک استخراج کرد ما شاهد فیروزه های با کیفیت تر و زیباتری می باشیم. معمولاً از معدن های مناسب فیروزه سنگ های فیروزه ای مات تر و تیره تر استخراج می شود که تیرگی و ماتی از ارزش های سنگ فیروزه به شمار می‌رود به نحوی که گران بها ترین سنگ های فیروزه، سنگ های فیروزه ای هستند که رنگ آنها در طیف آبی تیره تا سبز خاکستری باشد.

 علاوه بر موارد گفته شده در بالا، تجربه فرد جواهرساز و نوع ابزار و مهارتی که در ساخت سنگ فیروزه به خرج می‌دهد نیز بر ارزش نهایی کالا می‌افزاید.

مرکز فروش فیروزه پیریت دار خالص

مرکز فروش فیروزه پیریت دار خالص فروشگاه آنلاین ما به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز فروش فیروزه پیریت دار خالص توانسته است با کسب سالیان زیادی تجربه در صنعت نگین سازی و جواهر سازی، امکان خرید با بهترین و مناسب ترین کیفیت و قیمت سنگ های فیروزه پیریت دار خالص را برای مصرف کنندگان نهایی فراهم کند تا شما بتوانید بدون دغدغه از سلامت و قیمت محصول، سنگ فیروزه پیریت دار خود را با کیفیت درجه یک از تولیدی ما تهیه کنید.

هم چنین شما می توانید برای گرفتن اطلاعات بیش تر در زمینه قیمت انواع مختلف سنگ های فیروزه پیریت دار خالص از با کارشناسان وب سایت ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما