قیمت روز سنگ فیروزه اصل نیشابور

فیروزه ی نیشابور به عنوان یک سنگ زینتی با کیفیت و طبیعی در سراسر دنیا چنان جایگاه ویژه و معتبری دارد که ضرب المثل فیروزه به نیشابور بردن که کنایه از انجام کار بیهوده است  بسیار رایج شده است،سنگ فیروزه به واسطه ی کم یاب بودن و زیبایی یکی از محبوب ترین سنگ های معدنی محسوب می شود،ما در این نوشته از سنگ فیروزه اصل نیشابور و ویژگی و قیمت آن سخن خواهیم گفت.

قیمت روز سنگ فیروزه اصل نیشابور

ویژگی سنگ فیروزه اصل نیشابور

ویژگی سنگ فیروزه اصل نیشابور سنگ فیروزه به صورت کلی یک سنگ معدنی است که از ترکیب چند عنصر به شیوه ی رسوبی به وجود می آید و رنگی مایل به آبی آسمانی دارد،این سنگ یه دلیل قابلیت هماهنگی با رنگ های مختلف و همچنین انرژی زیادی که در خود دارد بسیار پرکاربرد است.

ما بنا داریم که در این بخش به چند ویژگی مهم فیروزه اصل نیشابور بپردازیم:

  • سنگ فیروزه نیشابور رنگی بین آبی محک  و سبز روشن دارد و رگه هایی بسیار زیبا و منظم دارد.
  • سنگ فیروزه نیشابور در موضوع تراش و نگه داری بسیار حساس است و باید در این موارد بسیار دقت شود.
  • از نظر مقدار رگه و کیفیت سنگ و خلوص آن سنگ های مختلفی از معدن فیروزه ی نیشابور استخراج می شود و تراش داده می شود.
  • برای سنگ فیروزه نیشابور خواص و ویژگی های معنوی بسیاری از جمله دفع انرژی منفی و غم و اندوه،افزایش انرژی مثبت،افزایش اعتماد به نفس و نشاط و استجابت دعا و آرزو ذکر شده است.
  • سنگ فیروزه نیشابور به نسبت دیگر انواع فیروزه نازک تر و ظریف تر است. 

تولید کنندگان سنگ فیروزه نیشابور

تولید کنندگان سنگ فیروزه نیشابور ما به عنوان یکی از مراکز تولید سنگ فیروزه و همچنین یکی از فروشنده های معتبر در بازار سنگ فیروزه این افتخار را نصیب خود نموده ایم که انواع مختلف این محصول با اصالت و ارزشمند را به منظور تسهیل در خرید علاقه مندان و خریداران در سایت خود ارائه نموده ایم.

کاربران علاقه مند به خرید سنگ فیروزه اصل  نیشابور می توانند با مراجعه به سایت ما علاوه بر مشاهده انواع مختلف  سنگ فیروزه اصیل و با کیفیت نیشابور و آگاهی از ویژگی های کیفی و قیمت هر کدام از محصولات ،در نهایت سنگ فیروزه ی مورد نظر خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از ما خریداری و تهیه  نمایند و از مزایای مهم خرید از ما یعنی اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت سنگ و قیمت بسیار مناسب  نسبت به محصول مشابه در بازار، بهره ببرند و پس از دریافت محصول منتخب در آدرس مورد نظر خود، از این سنگ ارزنده  و زیبایی بی نظیر آن لذتی سرشار و وافر ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما