قیمت روز سنگ فیروزه خام

آیا میدانید سنگ فیروزه خام چگونه و از کجا به دست می آید؟ آیا بدست آوردن این سنگ نیروی انسانی زیادی را می‌خواهد؟ برای به دست آوردن قیمت روز سنگ فیروزه خام باید چه کنیم؟ در ایران معادنی وجود دارد که از آن سنگ های با ارزش را استخراج می کنند. برای به دست آوردن این سنگهای با ارزش نیروی انسانی زیادی به کار برده می شوند تا این سنگها به دست بیایند به همین علت قیمت و بهای آن تا حدی بالا می باشد.

قیمت روز سنگ فیروزه خام

کیفیت سنگ فیروزه خام

کیفیت سنگ فیروزه خام در بازار امروز سنگهای زیادی به فروش می‌رسند که بعضی از آنها قیمتی و بعضی از آنها ساده هستند یعنی بدل به آنها گفته می شود بعضی از سنگ ها قیمتی و با ارزش هستند مانند سنگ فیروزه.  سنگ فیروزه خام از معادن به دست می آید و بعد از این که روی آن کار می‌شود تبدیل به سنگ فیروزه یا نگین بر روی جواهرات که بیشتر نقره و یا طلا هستند ساخته می شوند.

سنگ فیروزه اگر اصل باشد خاصیت زیادی برای بدن دارد همچنین زیبایی آن خیره کننده است. همان طور که همه می دانیم سنگ فیروزه خام دارای کیفیت بالایی است از جمله اینکه به راحتی روی آن خراشیده نمیشود حتی اگر چیز نوک تیزی بر روی آن بکشید نمی‌توانید آن را خراش دهید. سنگ فیروزه اگر اصل باشد رطوبت به راحتی آن را خراب نمیکند و بیشتر به رنگ آبی روشن و آبی و متمایل به سبز می‌باشد و هر چه رنگ آن به سبز متمایل تر باشد اصل تر است.

فیروزه ابتدا به صورت سنگ ساده از معادن به وسیله نیروی انسانی استخراج می شود و بعد به وسیله سنگتراشها روی آن تراشیده و فیروزه از سنگ جدا می شود. روی فیروزه را صیقل داده و براق می کنند و بعد بر روی جواهرات کار می کنند ما در مراکز  خود فروش فیروزه خام را داریم. بهترین و اصلی ترین فیروزه ها را در بازار می فروشیم.

بازار فروش سنگ فیروزه خام

بازار فروش سنگ فیروزه خام مادر بازار فیروزه بهترین و با ارزش ترین سنگ های دنیا را می فروشیم زیرا سنگ های ما از نظر کیفیت و اصل بودن حرف اول را می‌زنند. مرغوبیت سنگ های ما بسیار بالا است. سنگ فیروزه خام از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند خاصیت زیادی برای انسان داشته باشد این نوع سنگ استرس را از انسان دور میکند و آرامش را به ما هدیه می‌دهد.

سنگ فیروزه گردش خون را منظم میکند. این سنگ را می‌توان بر روی جواهراتی چون انگشتر، گردنبند، گوشواره و حتی اشیای قیمتی و لوکس مشاهده کرد. برای خرید بهترین سنگ فیروزه خام می توانید با ما تماس بگیرید و یا در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید بهترین فیروزه ها را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما