قیمت روز سنگ فیروزه عجمی

سنگ فیروزه عجمی از معادن استخراج می شود به این صورت که بر روی آن هیچگونه شجری(به ناخالصی های موجود در فیروزه شجر می گویند) وجود ندارد. این نوع سنگ از کمیاب ترین فیروزه ها در نیشابور می باشد .

این نوع سنگ فیروزه یک دست و بدون رگه می باشد .رنگ آبی آسمانی است که گرد و درشت است.

قیمت روز سنگ فیروزه عجمی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه عجمی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه عجمی

انواع فیروزه نیشابور عبارت است از :

۱.فیروزه شجری

۲.فیروزه عجمی

قابل توجه است که یک نگین فیروزه عجمی آبی خوش رنگ از یک نگین فیروزه شجری گران قیمت تر است دلیل آن این می باشد در درون فیروزه عجمی هیچ رگه ای وجود ندارد و صاف و یک دست می باشد و فاقد ناخالصی است به همین خاطر طرفداران بیشتری در بازار دارد و گران بها تر است. سنگ فیروزه عجمی بیشتر مورد توجه مردم عرب می باشد و در تین کشورها پرطرفدار است اما در داخل ایران علاوه بر سنگ فیروزه عجمی، دیگر سنگ های فیروزه نیز مورد پسند می باشد.

قیمت نگین فیروزه متغیر می باشد اما قیمت آن بسیار به رنگ سنگ فیروزه بستگی دارد. به نوعی قیمت سنگ با رنگ آن رابطه مستقیم دارد و در بازار برخی از این نگین ها به خاطر کیفیت فوق العادشان و رنگ بسیار جذاب آن ها با قیمت های چشم گیری به فروش می رسند.

این نوع سنگ با ارزش توسط تراشکاران ماهر و با تجربه تراش می خورد تا مشکلی برای فیروزه به وجود نیاید چون که در صورت ایجاد مشکل از قیمت سنگ فیروزه کاسته می شود. 

فیروزه عجمی نیشابور یکی از بهترین سوغاتی های است که هر کسی پس از بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر می تواند برای نزدیکان خود تهیه کند. هر فردی می تواند حتی با یک سنگ فیروزه ارزان قیمت نیز جواهرات خود را زیبا سازد. 

این نوع فیروزه در سایزهای مختلف و متنوعی وجود دارند که هر کسی بسته به سلیقه خود می تواند آن را تهیه کند و در صورت نیاز سایز آن را توسط تراشکار تغییر دهد.

فروشنده انواع سنگ فیروزه عجمی

فروشنده انواع سنگ فیروزه عجمی

شرکت ها و نمایندگی های بسیاری وجود دارند که فروشنده فیروزه در داخل و خارج از کشور می باشند. این نمایندگی ها دارای مشاودانی متخصص می باشند که شما را در خریدتان راهنمایی خواهند کرد. به عنوان مثال در شرکت یکتا گوهر که یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشندگان سنگ فیروزه می باشد، مدیر فروش فعالیت می کند که قیمت، رنگ و نوع فیروزه مورد نظرتان را به شما نشان خواهد داد. این امر باعث می شود که شما خرید رضایت مندی را داشته باشید و هرگز پشیمان نشوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما