قیمت سنگ فیروزه اصل نیشابور

 سنگ فیروزه اصل از گذشته های دور در زیور آلاتی مثل انگشتر، گردنبند، دستبند و… به کار می رود و حتی در تزیین ظروف دکوری و گران قیمت کاربرد دارد. از مشهورترین سنگهای فیروزه می توان به سنگ فیروزه اصل نیشابور اشاره کرد که علاوه بر زیبایی دارای خواص فراوان در طب سنتی و اسلامی است. قیمت سنگ فیروزه اصل نیشابور بر اساس رنگ و اندازه آن متغیر است.

قیمت سنگ فیروزه اصل نیشابور

آشنایی با سنگ فیروزه اصل نیشابور

آشنایی با سنگ فیروزه اصل نیشابور از مشهورترین معادن فیروزه، معدن فیروزه در نیشابور است این سنگ ارزشمند از معادن نیشابور استخراج شده و تراش داده می شود .در گذشته این سنگ توسط ترک ها از نیشابور خریداری شده و به اروپا صادر می شد به همین دلیل اروپای ها به آن سنگ ترکی می گویند . نیشابور، دامغان و کرمان دارای معادن فیروزه هستند اما سنگ فیروزه نیشابور حرف اول را از نظر زیبایی و کیفیت می زند و همتایی ندارد.

سنگ فیروزه در رنگهای آبی روشن و آبی تیره و سنگ فیروزه سبز روشن و سبز تیره یافت می شود. این سنگ از زمانهای دور در میان مردم ایران بسیار پر طرف دار است و بیشتر در انگشتر به کار می رود. مردم ایران معتقدند این سنگ در دفع نیروی منفی و جذب نیروی مثبت بسیار مفید است و به خاطر رنگ آبی آن در دفع چشم زخم آنرا به کار می برند.

سنگ فیروزه اصل در درمان امراض جسمی و روحی کاربرد دارد، این سنگ باعث تقویت چشم می شود، برای درمان بیماری های ریوی و گلو درد به کار می رود، جریان خون را افزایش می دهد و در درمان میگرن و سر درد موثر است، درد معده و دردهای عضلانی و استخوانی را کاهش می دهد .

فیروزه سنگ صلح و آرامش است و در درمان افسردگی و آرام کردن دردهای عصبی و اضطراب بسیار موثر است، کسانی که خواب ناآرامی دارند و کابوس شبانه می بینند با به کار بردن این سنگ دیگر کابوس شبانه نمی بینند و خواب آرامی دارند، این سنگ در تقویت حافظه موثر بوده و اعصاب را آرام می کند.

نیروی موجود در این سنگ سبب آرامش و جذب انرژی مثبت می شود و خیر و برکت به زندگیتان وارد شده و سبب افزایش رزق و روزی می شود. نگهداری از سنگ فیروزه اصل نیشابور بسیار مهم است چنانچه این سنگ خرد شود و یا تغییر رنگ دهد خواص خود را از دست می دهد.

مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابور

مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابور مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابور با ارایه فیروزه اصل در خدمت مشتریان گرامی است تا با خیال آسوده از مزایا و زیبایی این سنگ ارزشمند برخوردار شوید. برای خرید و برخورداری از خواص بی نظیر فیروزه اصل نیشابور با کارشناس فروش سنگ فیروزه اصل تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما