قیمت سنگ فیروزه خالص زنده

سنگ فیروزه زنده یک نوع خاص از سنگ های فیروزه می باشد. که دارای کاربرد های مختلفی می باشد. این نوع سنگ به راستی زنده است و نفس می کشد. به همین خاطر از زمان گذشته تا به امروز برای درمان بسیاری از مشکلات روحی و روانی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سنگ فیروزه خالص زنده بستگی به عوامل مختلفی در بازار دارد از جمله می توان به نوع برند تولیدی این محصول و میزان عرضه و تقاضا برای خرید می باشد.قیمت سنگ فیروزه خالص زنده

ویژگی برتر سنگ فیروزه خالص

ویژگی برتر سنگ فیروزه خالص سنگ فیروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین سنگ هایی است که از آن برای درست کردن انواع جواهرات مثل گردنبند، دستبند، انگشتر و غیره… استفاده می کنند. رنگ این نوع سنگ ها بیشتر به رنگ آبی فیروزه ای و یا سبز مایل به آبی است و این به خاطر وجود عنصر مس و آهن درون این سنگ ها است و حالا به معرفی  ویژگی برتر سنگ فیروزه خالص در ایران می پردازیم. فیروزه نیشابور چه در ایران و چه در کل دنیا شهرت جهانی دارد.

معدن این سنگ سال های زیادی است که از آن بهره برداری می کنند. در گذشته اعتقاد بر این بود که فیروزه آبی نقش آسمان و فیروزه سبز نقش زمین را دارد. بهترین نوع سنگ فیروزه سنگی است که در نزدیکی سطح زمین وجود دارد. فیروزه نیشابور جزء بهترین و مرغوب ترین این نوع سنگ ها است. انواع سنگ های برداشت شده فیروزه اصل شهر نیشابور شامل؛ فیروزه شجری ، فیروزه عجمی ، فیروزه طرح عنکبوتی و غیره… را شامل می شود.

فیروزه نیشابور رتبه اول در دنیا را دارد.  این نوع سنگ دارای خواص درمانی بسیار زیادی در بین مردم می باشد. علاوه بر مصرف درمانی این سنگ می توان برای تولید آن انواع زیورآلات از آن استفاده کنیم. یکی دیگر از کاربرد های این نوع سنگ برای زیباتر کردن ظروف مسی بکار می رود.

عرضه مستقیم سنگ فیروزه نیشابوری

عرضه مستقیم سنگ فیروزه نیشابوری با توجه به استقبال مردم و مسگران هنرمند تولید کنندگان سنگ فیروزه نیشابوری اقدام به عرضه مستقیم این نوع محصول می کنند. عرضه مستقیم سنگ فیروزه نیشابوری با استفاده از روش های مختلفی که برای عرضه این محصول در بازار وجود دارد، استفاده می کند. یکی از قدیمی ترین روش برای عرضه این محصول استفاده از فروشگاه های معتبر انواع سنگ های تزئینی می باشد.

اما از روش غیر حضوری نیز می توان استفاده کرد، زیرا در این روش می توان با استفاده از یک تبلیغ ساده حجم وسیعی از این محصول را به راحتی عرضه کرد. در این روش با استفاده از فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما می توان اقدام به عرضه  مستقیم  فیروزه نیشابوری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما