قیمت سنگ فیروزه خالص نیشابور

فیروزه سنگی است اعجاب انگیز که با رنگ و شکل حکایت های گذشته را بیان می کند. تشکیل این سنگ از سنگ های آذرین رسوبی بودا و سال ها به طول می انجامد. این سنگ امروزه در زمره ی زیباترین سنگ های تاریخ بوده و هست. مهد فیروزه در جهان به ایران و سپس به ترکیه برمی گردد. بهترین نوع این سنگ زیبا و خاص را با عنوان سنگ فیروزه نیشابور و در معدن های فیروزه نیشابور می توان یافت. 

قیمت سنگ فیروزه خالص نیشابور

راه های برگرداندن رنگ سنگ فیروزه

راه های برگرداندن رنگ سنگ فیروزه سنگ فیروزه قدمتی به بلندای تاریخ دارد در واقع سنگی که هم اکنون به دست ما می رسد به طور حتم قرن ها پیش سنگ آذرین زیبایی در ترکیب با عناصر خاص بوده است که عقل و انفعالات شیمیایی متفاوت و منحصر به فردی در آن رخ داده است تا به این صورت درآمده است. 

سنگ فیروزه خالص به رنگ های آبی تا لاجوردی می باشد که رگ های خاصی از عناصر مختلف را می توان در آن ببینیم. این سنگ ظاهری زیبا و شفاف دارد و رنگ آن جاودان و ماندنی است. گاهی تصور می شود که رنک فیروزه پریده است اما این طور وجود برخی از عناصر خاص در محیط این چنین حالتی را در سنگ ایجاد می کند در حالی که مالش رویه سنگ با نوعی روغن رنگ و بجای آن را باز می گردانند. از فیروزه با رنگ های کم می توان در برگرداندن رنگ استفاده کند که این کار به وسیله ی افراد ماهر و در اثر قرار گرفتن این نوع سنگ در محیط خاص است. 

این سنگ زیبا را برای مزیین کردن هر چه بیشتر جواهرآلات مختلف از جمله نگین گردنبند، انگشتر، دستبند، النگو و … استفاده می شود. این نوع جواهرآلات با استفاده از این نگین ها آن قدر متفاوت و زیبا خواهند شد که نمونه ی آن را با هیچ سنگ دیگری نمی توان مقایسه کرد. 

سنگ فیروزه اصل را می توان با استفاده از تراش های خاص برای زیباتر کردن اجسام و وسایل تزیینی مختلف استفاده کرد. 

سنگ فیروزه نیشابور از کجا بخرم؟

سنگ فیروزه نیشابور از کجا بخرم؟ برای خرید سنگ فیروزه باید مرجعی معتبری را پیدا کنیم و برای خرید آن به خوبی فکر کنیم. اگر به دنبال مرکزی برای خرید سنگ فیروزه اصل هستید و می خواهید آن را از بهترین جا و با قیمت عالی مناسب هستید. مرکز ما معتبرترین و بهترین مرکز فروش سنگ فیروزه با قیمت عالی هستید. انتخاب فیروزه زیبا و خوش آب و رنگ به مقداد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد اما مرکز ما متنوع ترین و خاص ترین اجناس را در اختیار دارد که برای خرید این محصولات می توانید با ما تماس بگیرید و بهترین ها را سفارش دهید و از داشتن محصولی واقعی و با کیفیت لذت ببرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما