قیمت سنگ فیروزه خالص

قیمت سنگ فیروزه خالص با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد. قیمت کلیه این محصولات توسط اتحادیه  جواهر فروشان تعیین شده و فروشندگان نیز موظف هستند سنگ فیروزه خام را بر اساس همان نرخ نامه به فروش برسانند.

قیمت سنگ فیروزه خالص

سنگ فیروزه خالص را چطور بشناسیم؟

سنگ فیروزه خالص را چطور بشناسیم؟ سنگهای فیروزه خالص معمولا به رنگ آبی مایل به سبز و آبی آسمانی هستند که هرچه رنگ آن ها روشن تر باشد نشان از مرغوبیت این محصولات می دهد. اما اگر رنگ این نوع از سنگ ها به سبز متمایل گردد یعنی در این محصول  مس بیش تری وجود دارد و این نوع سنگ کیفیت بالایی ندارد.

 بیشتر افراد برای تشخیص فیروزه اصل پشت این محصولات را تحت شعله مستقیم قرار داده و سپس با ذره بین محل گرفتن شعله را مشاهده می کنند، اگر پشت این سنگ ها پوسته پوسته قهوه‌ای گردد مشخص است که فیروزه اصل می باشد.

همچنین اگر سنگ فیروزه اصل را در معرض مواد شیمیایی و آب داغ قرار دهید ممکن است ترکیبات درون آن ها هیدراته شده و رنگ این محصول تغییر نماید. مواد شیمیایی جزء پر خطر ترین محصولات برای این نوع سنگ ها به شمار می روند.

این نوع سنگ ها بیشتر در کشورهای آسیایی مخصوصاً ایران و  در برخی شهرها بسیار  یافت می‌ شود. از این نوع محصولات برای تزئین ظروف و همچنین ساخت سرویس های جواهر استفاده می گردد که استفاده نمودن از این سنگ ها می تواند زیبایی هر کالا را چندین برابر نماید.

به دلیل رنگ آبی این سنگ ها افراد بسیاری این محصول را برای خرید ترجیح می دهند. به این خاطر که استفاده از جواهراتی با سنگ فیروزه می تواند موجب تقویت و آرامش در روحیه افراد گردد.

بازار خرید سنگ فیروزه نیشابوری

بازار خرید سنگ فیروزه نیشابوری در بازار خرید سنگ فیروزه نیشابوری این محصولات به صورت کلی و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردند. همچنین لازم است عنوان گردد که سنگ‌های فیروزه که در این بازار موجود می باشند از بهترین نوع این محصولات می باشند که با قیمتی مناسبتر از دیگر مراکز به مشتریان عرضه می گردد.

به دلیل این که تولید این سنگ در کشور ما بسیار بالا است سالانه حجم بالایی از این محصولات به کشورهای دیگر نیز صادر شده و موجب سودآوری و ارزآوری بسیاری برای کشور می‌ شود. با توجه به این که سنگ فیروزه جزء سنگ هایی می باشد که دارای زیبایی بسیار بالا و همچنین خواص درمانی فراوانی است، امروزه میزان تقاضا برای خرید آن ها نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به همین دلیل افرادی که در زمینه فروش این کالا مشغول به فعالیت هستند از سود حاصل از فروش این سنگ ها بسیار راضی و خرسند بوده و عنوان می‌ کنند که با فروش این سنگ ها کار این افراد رونق بالایی گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما