قیمت سنگ فیروزه سبز آبی

سنگ فیروزه بدون هیچ تردیدی یکی از زیباترین و ارزشمند ترین انواع سنگ زینتی در سراسر دنیا محسوب می شود،یکی از دلایل محبوبیت این سنگ طیف رنگی زیبا و بی نظیر آن است، رنگ سنگ فیروزه سبز و آبی و رنگ هایی بین این دو رنگ است،ما در این مطلب به قیمت سنگ فیروزه کرمان  و کاربرد و خرید سنگ فیروزه می پردازیم.

قیمت سنگ فیروزه سبز آبی

کاربردهای انواع سنگ فیروزه

کاربردهای انواع سنگ فیروزه سنگ فیروزه از نظر تاریخی یکی از نخستین سنگ های زینتی استخراج شده و مورد استفاده در نقاط مختلف دنیا بوده است،حکومت های مصر باستان در مقاطعی در موارد زینتی مختلف در کاخ ها و آرامگاه های پادشاهان و جواهرات از این سنگ استفاده می کرده اند، بهترین نوع این سنگ ارزنده در ایران و از دو نقطه ی جغرافیایی نیشابور و شهر بابک کرمان به دست می آید.

از مهم ترین کاربرد های سنگ فیروزه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سنگ فیروزه به عنوان یک سنگ زینتی ظریف در ساخت انواع مختلف جواهر آلات خاص کاربرد دارد.
  • از سنگ فیروزه به دلیل بافت آبی و سبز رنگ در تابلو های گرانقیمت به عنوان تداعی کننده ی آسمان و دریا و طبیعت استفاده ی گسترده ای می شود.
  • سنگ فیروزه به واسطه ی رنگی که دارد با بیشتر رنگ ها و فضا ها قابلیت هماهنگی دارد و  کاربردی موثر در تمامی دکور ها می تواند داشته باشد.
  • از این سنگ به منظور آراستن  ظروف و ابزار مجلل استفاده می شود.
  • با توجه به خاصیت هایی که در احادیث  دین مبین اسلام برای فیروزه ذکر شده است این سنگ به انسان آرامش می بخشد و باعث می شود دعاهای انسان زودتر اجابت شود به همین خاطر استفاده از این سنگ به عنوان سنگ انگشتر و تسبیح نیز کاربردی بسیار چشمگیر داشته است.

نکته ای که در مورد این سنگ اهمیت دارد این است که این سنگ بسیار حساس است و باید در هنگام نگهداری از آن نهایت دقت را انجام داد و این سنگ را از نور خورشید و انواع چربی ها دور نگه داشت. 

بازار خرید سنگ فیروزه سبز کرمان

بازار خرید سنگ فیروزه سبز کرمان اگر شما مخاطب گرامی تصمیم دارید که از شرایط بازار خرید سنگ فیروزه سبز کرمان و قیمت آن آگاهی بیابید و همچنین اگر قصد دارید با خرید فیروزه ی مناسب و باکیفیت از مزایای بسیار این سنگ ارزشمند بهره ی سرشار ببرید تنها کافی است به سایت ما به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کننده های سنگ فیروزه کرمان مراجعه نمایید.

مشتریان عزیز می توانند با ورود به سایت ما علاوه بر دیدن محصولات مختلف و با کیفیت ما و آگاهی از ویژگی های مختلف هر محصول، پس از اطلاع از قیمت هر کدام،در نهایت محصول مورد نظر خود را با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما