قیمت سنگ فیروزه سبز اصل معدن

سنگ فیروزه سبز یکی از انواع خاص از سنگ های فیروزه ای در کشورمان می باشد. این نوع سنگ دارای کاربرد های مختلفی در جواهر سازی و همچنین خواص درمانی و سلامتی زیادی برای روح و روان افراد دارد. در کشور ما معادن سنگ فیروزه زیادی وجود دارد. هم اکنون تولید کنندگان زیادی در زمینه استخراج و تهیه این نوع سنگ در حال فعالیت هستند. قیمت سنگ فیروزه سبز اصل معدن بستگی به عواملی همچون کیفیت و میزان تقاضای این محصول دارد. 

قیمت سنگ فیروزه سبز اصل معدن

درباره سنگ فیروزه پرس شده چه می دانید؟

درباره سنگ فیروزه پرس شده چه می دانید؟ در معادن مختلف کشورمان انواع مختلفی از سنگ های فیروزه یافت می شود. سنگ فیروزه در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که اکثر خانم ها و آقایان یک انگشتر فیروزه ای در دست دارند.
همچنین از این نوع سنگ برای تزیین ظرف های مسی استفاده می شود. که باعث زیبایی خاص این نوع ظروف می شود. این سنگ ها در حین استخراج و تراش ممکن است، خرده و ریز شوند، با توجه به این که دیگر قابل تراش و تبدیل شدن به سنگ فیروزه قابل استفاده نیستند، به پودر تبدیل می شوند.

 به این کار عمل سنتتیک می گویند، فیروزه سنتتیک در واقع از پودر سنگ فیروزه بدست می آید. فرایند تولید این نوع فیروزه به این صورت می باشد، که بعد از پودر کردن خرده سنگ فیروزه آن را با رنگ یا بدون رنگ مخلوط می کند و در قالب های مختلفی همچون مربعی، مستطیلی، دایره می ریزند و تحت فشار قرار می گیرند، سپس آن را در دما زیاد حرارت می دهند، بعد از سرد شدن از قالب بیرون می آورند، سپس عمل پولیش را بر روی آن انجام می دهند.

که این عمل باعث می شود، سنگ های فیروزه پرس شده بوجود آید، در مورد خط هایی که بر روی این نوع سنگ به وجود می آید، می توان گفت با رنگ ریختن داخل قالب این خطوط بوجود می آید، یا از رشته نخ های طبیعی استفاده می شود. این نوع سنگ فیروزه در واقع بدل سنگ فیروزه اصل معدن می باشد.

مرکز فروش سنگ فیروزه سبز اصل

مرکز فروش سنگ فیروزه سبز اصل مرکز فروش سنگ فیروزه سبز اصل با استفاده از روش های مختلفی که در بازار خرید و فروش این نوع محصول وجود دارد، اقدام به فروش این نوع سنگ در بین متقاضیان می کنند. یکی از رایج ترین روش ها برای فروش این محصول استفاده از روش حضوری می باشد، در این روش باید مشتری حضورت برای خرید این مدل سنگ به مرکز فروش مراجعه کند.

که با این نوع روش با حجم زیادی از مشتری روبرو می شوید، اما با توجه به این که امروزه عصر ارتباطات و استفاده از اینترنت می باشد، در کشور فروشگاه اینترنتی ما اقدام به ارائه این محصول به متقاضیان می کند. بدون این که بخواهید از منزل خارج شوید، به راحتی می توان این نوع محصول را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما