قیمت سنگ فیروزه سبز اصل

قیمت سنگ فیروزه سبز اصل به دلیل کیفیت، خواص، زیبایی و مهم تر از همه اعتقاداتی که در بیشتر کشور های جهان به آن دارند و برای این سنگ ارزش قائل می شوند و همچنین به دلیل عوامل های دیگری دارای قیمت های متفاوتی می‌باشد که در ادامه این مطلب درباره سنگ فیروزه ای بیشتر آشنا خواهید شد. 

قیمت سنگ فیروزه سبز اصل

فواید سنگ فیروزه در درمان بیماری ها

فواید سنگ فیروزه در درمان بیماری ها در این قسمت قصد داریم به فواید سنگ فیروزه ای در درمان انواع بیماری ها بپردازیم. سنگ فیروزه‌ای یکی از سنگ های قیمتی و شگفت انگیزی می‌باشد که در انواع بیماری های تاثیر گذار است. 

سنگ فیروزه ای برای درمان گلو درد

سنگ فیروزه‌ای را بر روی گلو خود قرار دهید تا تارهای صوتی را تقویت دهد و تنفس را برای بیمار آسان‌تر خواهد کرد.

مناسب بیماری چشمی

اگر دارای مشکل دید یا درد چشم هستید می‌توانید از سنگ فیروزه‌ای به سه طریق تهیه سرمه، نگاه کردن به سنگ فیروزه‌ای و قرار دادن آن بر روی چشم استفاده کرد. 

مناسب برای گردش خون 

این سنگ برای درمان پارگی رباط، تاندونها، بافتهای عضلانی و در گردش خون بسیار تاثیرگذار و مناسب است.

سنگ فیروزه ای دارای دیگر خاصیت‌های دیگری از جمله:  

  • برای بالا بردن اعتماد به نفس 
  • دفع نیروی منفی در بدن
  • بهبود عملکرد بهتر کبد
  • تسکین سردرد و میگرن
  • درمان درد عضلانی و استخوانی
  • درمان یبوست
  • درمان صرع و جنون 

و همچنین سنگ فیروزه معدنی ایران یکی از قدیمی ترین و مهم ترین معدن در دنیا شناخته شده است که به علت کیفیت و زیبایی که دارد و اصل بودنش از شهرت و اعتبار خاصی در جهان برخوردار می‌باشد.

مرکز خرید سنگ فیروزه سبز اصل

مرکز خرید سنگ فیروزه سبز اصل سنگ فیروزه سبز اصل در انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام دارای قیمتی هستند بعضی از آنها دارای طرح های منظم و غیرمنظم درست شده است هر چه که طرح آن صاف تر و رنگ شفاف تر باشد قیمت این سنگ بیشتر از سنگ های فیروزه ای می‌باشد. 

اما اگر در این سنگ ها رگه و نا منظم باشد از قیمت آن کمتر می‌شود اما اگر رگه‌های این فیروزه شبیه به شاخ و برگ درختان باشد قیمتش نسبت به دیگر سنگ های شکل دار متفاوت و بیشتر می‌باشد که این سنگ‌ها به سنگ فیروزه‌ای نیشابوری معروف است.

اگر قصد خرید سنگ فیروزه‌ای سبز اصل را دارید می‌توانید با اعتماد کردن به این مرکز خرید خود را با قیمت‌های بسیار مناسب و باور نکردنی در این سایت انتخاب کرده و سپس آن را ثبت کنید و همچنین می‌توانید با تماس گرفتن به مشاوران آنلاین و به صورت رایگان در این مرکز از کیفیت و قیمت سنگ فیروزه‌ای اصل اطلاع یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما