قیمت سنگ فیروزه شجری کرمان

سنگ یا نگین فیروزه، یک کانی بسیار با ارزش و قیمتی است که در کاوش های معدن کاران در زیر زمین یافت می شود. رنگ این سنگ زیبا آبیست و دو نوع مختلف دارد. این دو نوع شامل فیروزه شجری یا رگه دار و عجمی یا ساده است. در سطح سنگ های شجری خطوطی دیده می شود که در اثر برخی عناصر موجود در خاک بوجود آمده اند و بر زیبایی آن افزوده اند. سنگ فیروزه شجری کرمان در مراکز پخش آن با قیمت مناسب عرضه می شود.

قیمت سنگ فیروزه شجری کرمان

بزرگترین معدن سنگ فیروزه شجری

بزرگترین معدن سنگ فیروزه شجری معدن استخراج سنگ فیروزه تنها در چند کشور دنیا از جمله ایران و هندوستان وجود دارد. بنابراین فیروزه گوهری کمیاب و بسیار با ارزش است. در بین تمام نمونه های موجود از این سنگ، هیچ یک در کیفیت و زیبایی به پای فیروزه های ایرانی نمی رسند.

بزرگترین و پربار ترین معدن این جواهر در استان هایی مانند خراسان، کرمان و سمنان واقع است و سنگی که از آن ها یافت می شود به دو شکل شجری و عجمی است. سنگ فیروزه شجری با رگه هایی که در سطح آن وجود دارد شناسایی می شود.

این رگه ها به صورت کاملا طبیعی و در اثر فرایند های شیمیایی بر روی این گوهر ایجاد گشته اند و بشر هیچ نقشی در آن ندارد. دلیل اصلی و علمی پیدایش این طرح و نقش ها نیز، وجود اکسید فلزات مختلفی مانند آهن در ترکیبات سنگ است.

اما همین خطوط که با ظرافت و زیبایی بر پهنه آبی رنگ سنگ، همچون رعدی در آسمان خود نمایی میکنند، باعث افزایش زیبایی آن شده و بر طرفداران فیروزه شجری افزوده اند. این سنگ متقاضیان بسیاری در دنیا دارد، چرا که علاوه بر ارزش های مادی دارای خواص معنوی خیلی زیادی هم می باشد.

مرکز پخش سنگ فیروزه صادراتی

مرکز پخش سنگ فیروزه صادراتی از سال ها پیش سنگ فیروزه از کشور ما به سایر نقاط دنیا بخصوص کشور های اروپایی ارسال شده و در بازار های بین المللی به فروش می رسید.  امروزه نیز این نگین خوش رنگ و زیبا یک محصول تجاری ویژه و با ارزش برای کشور ما محسوب می شود.

البته نوع کاملا خام و سنگ راف به هیچ وجه امکان صادرات ندارد، چرا که باید مرحله اولیه تراش آن در ایران انجام شود و بعد به نقاط دیگر دنیا ارسال گردد.

سنگ فیروزه صادراتی درجه یک درشت، در مرکز پخش و توزیع سنگهای قیمتی در سطح کشور توزیع شده و در اختیار متقاضیان آن قرار می گیرد. شما می توانید این سنگ را برای ساخت انگشتر و یا گردن آویز های زیبا استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما