قیمت سنگ فیروزه طبیعی صادراتی

 سنگ فیروزه به عنوان یکی از محبوب ترین سنگ های معدنی و  طبیعی که از گذشته تا کنون در موارد زینتی  همیشه مورد استفاده ی انسان ها بوده است به دلیل طیف رنگی جذاب و قابلیت ست شدن در فضاهای مختلف ، امروزه بسیار پر کاربرد است،فیروزه ی ایران جایگاهی ویژه در میان اکثر کشور های دنیا دارد،ما در این مطلب به ویژگی های سنگ فیروزه صادراتی و قیمت سنگ فیروزه طبیعی خواهیم پرداخت.

قیمت سنگ فیروزه طبیعی صادراتی

ویژگی بهترین سنگ فیروزه صادراتی

ویژگی بهترین سنگ فیروزه صادراتی سنگ فیروزه یکی از سنگ های طبیعی است که از معادن معدودی در نقاط خاصی از دنیا استخراج می شود،جالب است که بدانید این سنگ اگر چه سنگ هایی شبیه به خود از نظر نوع و طیف رنگی دارد اما به خودی خود بسیار نادر است و می شود گفت که گونه ی با کیفیت فیروزه صادراتی را فقط و فقط از معادن فیروزه ی نیشابور و کرمان می شود استخراج نمود.

ما در این بخش به برخی از مهم ترین ویژگی های سنگ فیروزه ی صادراتی اشاره ای مختصر خواهیم داشت:

  • فیروزه مرغوب صادراتی ضخامت بسیار کمی دارد و دور آن معمولا سنگی معمولی و سفید رنگ با نام گراف قرار دارد.
  • فیروزه ی مرغوب که با نام عجمی مطرح است کم ترین مقدار رگه را دارد و به همین خاطر شکنندگی آن پایین تر است و تراش آن به مراتب راحت تر است.
  • رنگ فیروزه ی مرغوب بین سبز روشن و آبی محک است.
  • هرچه رگه های درشت سنگ فیروزه بیشتر باشد کیفیت آن پایین تر است.
  • کم رنگ بودن فیروزه و سفید بودن آن نشانه ناخالصی آن است.
  • توجه داشته باشید که فیروزه ی طبیعی حتما مقدار کمی رگه و تخلخل دارد در غیر این صورت احتمال دارد که آن فیروزه اصل و طبیعی نباشد.

صادرات سنگ فیروزه سبز

صادرات سنگ فیروزه سبز یکی از زنگ های متداول و جذاب در سنگ های  فیروزه مخصوصا در حوزه ی صادرات آن، رنگ سبز فیروزه است، سنگ فیروزه سبز به دلیل جذابیت رنگ سبز و قابلیت هماهنگی آن  با رنگ ها و فضاهای مختلف از بهترین انواع فیروزه محسوب می شود و در بین خریداران جایگاهی ویژه دارد.

اگر شما مخاطبین گرامی به دنبال سنگ فیروزه سبز یا آبی برای خرید و استفاده از ویژگی های عالی آن هستید و اگر می خواهید از قیمت فیروزه اصل آگاهی بیابید می توانید به سایت ما به عنوان فروشنده و عرضه کننده انواع فیروزه اصل مراجعه نمایید و پس از دیدن انواع مختلف محصولات ما در نهایت محصول مورد نظر خود را با خیالی راحت از کیفیت عالی آن و با قیمتی کاملا منصفانه خریداری و تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما