قیمت سنگ فیروزه عجمی اصل

یکی از جواهرات اصیل و زیبا، سنگ فیروزه عجمی اصل می باشد.استفاده از فیروزه علاوه بر زیبایی فوق العاده، خواص بیشماری برای بدن فرد دارد. از قدیم تاکنون، اعتقاد دارند، کسی که انگشتر فیروزه بر دست کند موفقیت و پیروزی همیشه با او خواهد بود.

قیمت سنگ فیروزه عجمی اصل

مشخصات سنگ فیروزه عجمی اصل

مشخصات سنگ فیروزه عجمی اصل معمولا رنگ آبی سنگ فیروزه عجمی، محبوبیت بیشتری دارد و رنگ آبی را، رنگ اصیل فیروزه می نامند. این نوع سنگ در خارج از ایران طرفداران زیادی دارد.البته فیروزه به رنگ های سبز و سبزآبی نیز دیده می شود اما بین این فیروزه ها، فیروزه نیشابور، حرف اول را می زند در میان این معادن های سنگ فیروزه در ایران، فیروزه عجمی نیشابور جزء با کیفیت ترین و مستحکم ترین سنگ فیروزه شناخته شده است که قیمت این سنگ نسبت به فیروزه های دیگر کمی بالاتر می باشد.

نگین  فیروزه، به عنوان انگشتر، گردنبند، گوشواره، دست بند، کاربرد دارد و زیبایی  و درخشش خاصی  به طلا و نقره که با آن قاب گرفته شده است می دهد.

معمولا، عده ای واسطه گر، فیروزه کرمان یا دامغان را، که در سطح پایین تری از فیروزه نیشابور قرار دارند در قالب فیروزه نیشابور به مردم می فروشند که تشخیص این دو کار مشکلی است. ساده ترین راه این است که هنگام خرید فیروزه عجمی اصل، از فروشنده بخواهید مشخصات و اصل شناسه سنگ فیروزه را ضمیمه سنگ کند تا با خیال راحت بابت پولی که صرف می کنیم مطمئن باشیم.

برای ماندگاری انگشتر فیروزه، در هنگام کار با وسایل بهداشتی و شستشو، حتما انگشتر فیروزه را از دست خارج کنیم چون این مواد بهداشتی و شیمیایی مثل شوینده ها و عطر و ادکلن سنگ فیروزه را خراب خواهد کرد و آن را کدر می کند.

خرید بهترین سنگ فیروزه اصل

خرید بهترین سنگ فیروزه اصل برای خرید سنگ فیروزه باید به طور مستقیم با دفتر مرکزی سنگ فیروزه نیشابور در تماس بود تا بتوان سنگ فیروزه عجمی نیشابور را به صورت اصل خریداری کرد.

چون در زمینه خرید فروش سنگ فیروزه شرکت های زیادی و حتی جواهرسازان بیشماری فعالیت دارند اما بخاطر ادغام شدن سنگ فیروزه اصل و تقلبی در بازار ،نمی توان اعتمادی کامل به فروشنده داشت.

 تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه، کار دشواری می باشد که یک خریدار معمولی نمی تواند وجه تمایز بین سنگ فیروزه اصل و تقلبی را تشخیص دهد،  پس بهتر است به طور مستقیم با دفتر مرکزی نیشابور یا نمایندگی های فروش معتبر، که دفتر فروش سنگ فیروزه را معرفی می کنند در تماس بود.

همچنین باید موقع خرید، اصل شناسنامه سنگ نیز  در کنار سنگ فیروزه موجود باشد،  تا بابت هزینه زیادی که خریدار پرداخت می کند اصل بودن سنگ را تضمین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما