قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا معدنی

فیروزه عجمی زیبا از جمله پرطرفدار ترین و مشهورترین فیروزه ها در جهان محسوب می‌شود و معدن آن در شهر نیشابور است. به دلیل زیبایی رنگ و رگه های خاص آن در صنعت جواهر سازی کاربرد فراوانی دارد و طرفداران بسیاری را به خود جلب می کند. این سنگ محبوبیت بسیاری نزد افراد دارد و فواید بسیار زیادی دارد.

قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا معدنی

زیباترین نمونه فیروزه عجمی

زیباترین نمونه فیروزه عجمی سنگ فیروزه انواع مختلفی دارد و در همه جهان استخراج می شود.  در بین سنگ های فیروزه استخراج شده در جهان می توان به سنگ فیروزه تبت، سنگ ‌فیروزه آمریکا، سنگ فیروزه مصر و مهم تر از همه سنگ فیروزه ایران اشاره کرد. همچنین در ایران نیز انواع مختلفی از سنگ های فیروزه موجود است که می توان به شهرهای کرمان، دامغان و نیشابور اشاره کرد. سنگ فیروزه نیشابور از زیباترین نمونه های فیروزه عجمی محسوب می شود که رنگ آن مایل به آبی پررنگ است و دارای رگه های زیبا و پر جلوه می باشد.

فیروزه عجمی معدنی بزرگ و بسیار چشم گیر دارد که این سنگ های بسیار زیبا را از آن،استخراج می کنند. سنگ فیروزه نوعی سنگ آذرین است که در نزدیکی کوه های آتشفشان یافت می شود. این سنگ ها در روی زمین یافت می شوند و کاربرد بسیار زیادی در صنعت جواهر سازی دارند. هرچقدر زمان بگذرد و این سنگ از حالت زنده خود خارج شده و محکم تر شود استفاده بیشتری در جواهر سازی دارد اما نوعی از سنگ های فیروزه که در مسیر آب های زیر زمینی و مواد معدنی قرار می گیرد باعث کاهش مقاومت و سختی آن  می شود و در نتیجه استفاده ای در صنعت جواهر سازی ندارد.

 از دیگر موارد آن می‌توان به فواید درمانی آن اشاره کرد. از جمله فواید بسیار مهم این سنگ می‌توان به اینکه باعث می شود  فرد بسیار آرامش داشته باشد و از استرس و دلهره و نگرانی دور شود، اشاره کرد .همچنین از فواید دیگر این سنگ می توان به خواب کافی و راحت و به دور از کابوس اشاره کرد. از دیگر موارد نیز می توان به خواص درمانی چون بیماری های چشایی ، جریان خون و… اشاره کرد. استفاده از این سنگ می تواند هزاران هزار فواید درمانی  دیگر نیز داشته باشد.

خرید بی واسطه فیروزه عجمی خالص

خرید بی واسطه فیروزه عجمی خالص خرید فیروزه عجمی از طریق سایت ذکر شده می تواند بهترین روش خرید بی واسطه سنگ فیروزه باشد. می توان با اطمینان خاطر سنگ فیروزه اصل مورد نظر را انتخاب و از این سایت معتبر و بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب انتخاب، تهیه و خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما