قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا

سنگ فیروزه دارای نمونه های متنوعی می باشد که یکی از زیباترین آنها سنگ فیروزه عجمی است که بسیار شفاف و درخشان بوده و توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا تحت تأثیر فاکتورهای متعددی قرار دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت آن، رنگ فیروزه، نوع معدن استخراج شده، وزن آن، ابعاد و اندازه، روش خرید، برند و شرکت تولید کننده و … اشاره کرد. 

قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا

معرفی زیباترین فیروزه دنیا

معرفی زیباترین فیروزه دنیا زیباترین فیروزه دنیا در کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران با کیفیتی عالی تولید می شود. فیروزه در انواع رنگ های جذاب و چشم نواز از معادن مختلفی همچون نیشابور، دامغان و کرمان استخراج می شود.

البته در کشورهای مختلف از جمله مصر، آمریکا، هند و … نیز معادن این سنگ ارزشمند وجود دارد که هر کدام از این فیروزه ها از لحاظ رنگ و کیفیت با هم متفاوت می باشند.

فیروزه عجمی یکی از کمیاب ترین انواع فیروزه ها می باشد که در ایران تهیه می شود و طرفداران زیادی در کشورهای عربی دارد. این فیروزه به دلیل ویژگی های ممتاز و زیبایی فوق العاده محبوبیت زیادی بین افراد دارد.

با استفاده از سنگ فیروزه جذاب و زیبا انواع انگشتر مردانه و زنانه و جواهرات مختلف تهیه می شود که جلوه خاصی به انواع جواهرات می بخشد. سنگ فیروزه دارای خواص درمانی متعددی است و از صاحب خود در برابر انواع امراض از جمله افسردگی، ناراحتی های جسمی و … محافظت می کند و باعث رونق کسب و کار شده و انرژی های منفی را از شخص دور کرده و باعث جذب بهتر انرژی های مثبت می شود.

بازار خرید فیروزه عجمی سبز

بازار خرید فیروزه عجمی سبز این روزها بازار خرید فیروزه عجمی سبز به دلیل کیفیت بالا و جذابیت زیاد بسیار داغ بوده و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. فیروزه عجمی یکی از بهترین فیروزه های تولید شده در ایران می باشد که معمولا در شهر نیشابور تولید می شود. 

این فیروزه دارای سطحی شفاف و درخشان و بدون هیچ گونه ناخالصی می باشد و دارای رنگ آبی تیره ای است که رنگ آن به نوع مواد تشکیل دهنده همچنین محل معدن بستگی دارد. فیروزه در رنگ های متنوع آبی روشن تا تیره همچنین طیف رنگی سبز مشاهده می شود که بهترین و زیباترین رنگ آن، آبی می باشد.

یکی از معتبرترین مراکز خرید فیروزه اصل همین شرکت می باشد که انواع این محصول را با ضمانت کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما