قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا

قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا با توجه به تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد اما بسته به اصل و تقلبی بودن آن متفاوت می باشد به طوری که فیروزه اصل قیمت بالای دارد. سنگ فیروزه نوعی سنگ سخت و آذرین می باشد که از نظر استحکام و درخشندگی بی نظیر است و توانسته علاقمندان زیادی را به خود جذب کند.

قیمت سنگ فیروزه عجمی زیبا

معرفی با ارزش ترین نوع فیروزه

معرفی با ارزش ترین نوع فیروزه

باارزش ترین نوع فیروزه رنگ آبی آسمانی دارد و کانی تشکیل دهنده آن مس می باشد و به هیچ عنوان در مقابل نور خورشید رنگ آن تغییر پیدا نمی کند و روی آن خش ایجاد نمی شود و سختی بالای دارد و هر چه مس آن بیشتر باشد رنگ فیروزه آبی تر می شود و علت این که رنگ فیروزه با گذشت زمان سبز می شود به دلیل این می باشد که آب آن کاهش یافته است، علاوه بر این وجود آهن بیشتر نسبت به مس باعث تغییر رنگ آن به سبز می شود.

اگر آلومینیوم این سنگ توسط آهن جذب شود رنگ آن مایل به سبز می شود و اگر میزان روی آن بیشتر باشد باعث می گردد رنگ ترکیبی زرد و سبز پیدا کند که این به فور مشاهده می شود. 

وجود آهک در منطقه ای که فیروزه وجود دارد باعث می شود رنگ آن سفید شود البته وجود اکسید آلومینیوم هم موجب می گردد رنگ فیروزه سفید شود.

بازار خرید فیروزه عجمی زیبا

بازار خرید فیروزه عجمی زیبا

بازار خرید فیروزه عجمی زیبا به دلیل این که خالص می باشد و رنگ آبی سیر دارد رو به افزایش می باشد و همین باعث شده قیمت آن بالا برود و در تمام بازار های خارجی و داخل خریداران و طرفداران زیادی دارد.

انواع سنگ های فیروزه در مناطق خشک به وجود می آیند و بیشتر در نقاطی تشکیل می شوند که حرارت زمین زیاد بوده و یا این که در آن آتش فشانی روی داده و باعث ایجاد صخره های آتش فشانی شده است.

این سنگ ها دارای خاصیت تخلخل می باشند و هر چه تخلخل آن ها کمتر باشد خالص تر است و استحکام بیشتری دارند و وجود خلل و فرج در فیروزه ها باعث شده از نمک های آنیلین و مس برای براق و درخشندگی آن ها استفاده کنند، در این جا لازم است به این نکته توجه کنیم که هر چه خلل و فرج روی این سنگ ها بیشتر باشد امکان ترک خوردن آن هم افزایش می یابد.

سنگ فیروزه سبز همانند تمام نمونه این نوع کالا ها برای بدن خاصیت های فراوانی دارد و می توان برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما