قیمت سنگ فیروزه پرطاووسی خالص

فیروزه پرطاووسی یک سنگ قیمتی باستانی است و در بسیاری از تمدن های جهان بسیار مورد توجه بوده است. در میان امپراتوریهای باستان بیشتر در میان تمدنهای ایرانی و آمریکای بومی مشهور است، جایی که محبوب ترین سنگ قیمتی زینتی بود. امروزه این سنگ هنوز هم یک سنگ قیمتی محبوب است. به این سنگ علاقه دارید؟ جهت اطلاع از قیمت فیروزه پرطاووسی خالص با ما تماس بگیرید.

قیمت سنگ فیروزه پرطاووسی خالص

کاربرد فیروزه پرطاووسی چیست؟

کاربرد فیروزه پرطاووسی چیست؟ از جمله موارد استفاده سنگ فیروزه خام پرطاوورسی می توان به دستبندها و گردنبندهای مهره ای فیروزه ای اشاره کرد که کاربرد زیادی نیز دارند. سنگ های قیمتی فیروزه ای ناهموار را می توان به صورت حلقه ای و گردنبند نیز در آورد. به طور مكرر به صورت منحنی برش داده و پرداخت می شود و می تواند به عنوان سنگهای آویز بزرگ و به صورت حلقه ای مورد استفاده قرار گیرد. 

منبت کاری های زینتی گاهی از فیروزه تراشیده می شوند و از کامو و سوسک نیز استفاده می شود. فیروزه همچنان یک سنگ قیمتی بسیار مهم در بین بومیان آمریکایی است که توسط فرهنگ های هزاره ای مانند مایاها و آزتک ها برای بومیان جنوب غربی آمریکای شمالی مورد استفاده قرار گرفته است و تاکنون محبوب ترین سنگ قیمتی در این فرهنگ است. این در تمام اشکال جواهرات قبیله ای ، اغلب با نقره همراه است.

فیروزه می تواند در سایه های مختلف آبی یا سبز باشد و معمولاً دارای رگه های ریز یا لکه دار با اکسید قهوه ای یا سیاه یا پایه ماسه سنگ است. برخی این دانه رنگی را ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران سنگ یکدست رنگی را ترجیح می دهند. بهترین رنگ برای این سنگ قیمتی سایه ای فیروزه ای جامد و عمیق است. رنگ های مایل به سبز حداقل مطلوب نیستند و به طور کلی به عنوان سنگ های قیمتی استفاده نمی شوند. همچنین می تواند گاه گاهی با مالاچیت سبز یا کریسوکلا مخلوط شود و باعث ایجاد سنگهای قیمتی خالدار آبی و سبز شود.

تخلخل
این یک سنگ قیمتی متخلخل است و بنابراین به راحتی لک می شود. رنگرزی برای تقویت رنگ آبی سنگهای سبزتر یا خالدار انجام می شود. سنگ های رنگی می توانند سرانجام با افزایش رنگ آنها در طی سالها ، یا در معرض مواد شیمیایی خاص یا محلول ها فرسوده شوند. درخشش آن اغلب کسل کننده است و بنابراین برای برخی از فروشندگان بسیار معمول است که سنگ را با یک ماده روان کننده پلاستیکی یا موم آغشته می کنند تا جلای آن را افزایش دهند.

مرکز خرید سنگ فیروزه خام

مرکز خرید سنگ فیروزه خام با توجه به روش معمول لکه گیری و تقویت این سنگ قیمتی، توصیه می شود که آن را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. مجموعه ما یکی از معتبر ترین نمایندگی ها و مراکز خرید این سنگ در ایران می باشد. شما دوستداران و علاقه مندان به این سنگ فاخر می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر، استعلام قیمت این سنگ، دریافت مشاوره خرید تخصصی و ثبت سفارش و خرید سنگ فیروزه خام با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

2

  1. با سلام و تبریک به جهت راه اندازی چنین مجموعه خوبی
    اگر در زمینه محصولتون نیاز به تامین کننده فعال دارید که با سابقه باشه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب جنس رو بتونه در اختیارتون بزاره ، مجموعه ما میتونه با شما همکاری کنه. لطفا در صورت تمایل راه ارتباطی جهت مذاکره را اعلام بفرمایید.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت شما. در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما