قیمت سنگ فیروزه پیریت دار رگه طلایی

فیروزه جزو برترین نوع سنگ ها است که محبوبیت خاصی دارد زیرا با رنگ هایی که دارد مورد نظر اکثر خانم هاو آقایان است، فیروزه پیریت دار به سنگ هایی گفته می شود که در آن رگه های طلایی رنگ وجود دارد و باعث زیبایی چند برابری آن شده است. سنگ فیروزه از گذشته تا حال باعث استفاده در انواع کارهای زینتی بوده است.

قیمت سنگ فیروزه پیریت دار رگه طلایی

به چه فیروزه ای پیریت دار می گویند؟

به چه فیروزه ای پیریت دار می گویند؟

فیروزه ها اکثر رنگ های آن سبز و آبی هستند و رنگشان یک جور است ولی سنگ فیروزه پیریت دار با داشتن رگه های طلایی مات رنگ به آن فیروزه پیریت می گویند، فیروزه پیریت دار اصل در خود نیشابور تولید و استخراج می شود زیرا این سنگ ها با داشتن رگه های طلایی رنگ در تمام دور فیروزه امروزه به یک سنگ پر طرفدار شناخته شده است.

پیریت دار یک سنگ طلایی رنگ بسیار درخشان است و باعث خیرگی چشم می شود زیرا این سنگ ها بسیار محبوب هستند، از سنگ فیروزه پیریت دار در انواع مصارفی های انگشتر تسبیح و حتی گردن بند، دستبند استفاده می شود. این سنگ فیروزه وقتی استخراج شود قسمتی از آن تو خالی می شود و با استفاده از پیریت آن را درست می کنند، یا گاهی وقتا این سنگ ها با هم برخود کرده و بهم در آمیخته می شوند، که به آن سنگ فیروزه پیریت دار می گویند.

این سنگ ها بسیار درخشان هستند و امروزه افرادی هستند که با حکاکی بر روی آن باعث نقش و نگار، و زیبایی چند برابری این سنگ ها می شود. از این سنگ ها با تراشیدن آن و با درست کردن انگشترش امروزه جزو پر طرفدار ترین انگشتر ها شده است. این مدل سنگ در نیشابور استخراج می شود و مانند دیگری ندارد. حتی از سنگ فیروزه برای آرامش خود نیز استفاده می کنند.

پخش مستقیم فیروزه پیریت دار اصل

پخش مستقیم فیروزه پیریت دار اصل

نیشابور در پخش مستقیم این سنگ است و با بهترین کیفیت و اصل آن به فروش می رساند قیمت سنگ فیروزه در هر شهری با توجه به نوع، سایز، و مصرفی آن مشخص می شو، و در اختیار خریداران قرار می دهد.

این سنگ ها از گران بها ترین سنگ ها هستند و در این شهر با تولید فراوان به انواع زینتی فروشی ها به فروش می رساند زیرا در کشور های دیگر متقاضیان فراوانی دارد و برای هر گونه مصرف هایی مورد استفاده قرار می گیرد. از سنگ فیروزه برای آرامش خود بسیار استفاده می شود برای این که سنگ فیروزه اصل را داشته باشید از جاهای معتبر آن را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما