قیمت عمده سنگ فیروزه عجمی اصل

 شنگ فیروزه یکی از محبوب ترین سنگ های زینتی جهان می باشد. امروزه از سنگ فیروزه عجمی اصل در ساخت جواهرات، گردنبند، دستبند، انگشتر و آویز به طور گسترده ای در جواهرات استفاده می شود. طلا فروشان علاقه زیادی به آن دارند و باعث محبوبیت این سنگ می شوند. قصد خرید فیروزه عجمی دارید؟ جهت استعلام قیمت عمده این سنگ با ما تماس بگیرید.

قیمت عمده سنگ فیروزه عجمی اصل

مشخصه سنگ فیروزه عجمی اصل

مشخصه سنگ فیروزه عجمی اصل در سال 6000 سال قبل از میلاد ، سنگ فیروزه توسط مصریان استخراج و در مد و تزئینات مورد استفاده قرار گرفت. این سنگ به ویژه در بازوهای مومیایی ها به شکل یک دستبند فیروزه ای پیدا شده است. همچنین در پارس به عنوان واحد پولی سایر اقلام به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت. 
آبی رنگ ، فیروزه ای در گروه فسفات آلومینا قرار دارد. اغلب نیمه مات است و از مس ، آلومینیوم ، آهن ، اکسیژن ، هیدروژن و فسفر تشکیل شده است. این سنگ اغلب در محیط های بیابانی و خشک یافت می شود. یافتن آن به اشکال مختلف رنگ آبی امکان پذیر است. اگر با اسید مخلوط شود ، این سنگ به رنگ مسی تبدیل می شود.

خصوصیات و ویژگیهای سنگ سنگ فیروزه عجمی اصل در لیتوتراپی ، سنگ فیروزه به دلیل خواص درمانی بسیار شناخته شده است. همانطور که هندی ها قبلاً خود را از گزند عقرب و گزش مار بهبود می بخشند ، متخصصان لیوتراپی نیز از آن برای بهبود و تنظیم تعدادی از اختلالات عملکردی در بدن انسان استفاده می کنند.
خصوصیات و ویژگیهای سنگ سنگ فیروزه در هواپیمای ذهنیاز نظر ذهنی در لیتوتراپی ، سنگ فیروزه به آرامش و آرامش هر نوع عصبانیت کمک می کند. همچنین به ایجاد همدلی کمک می کند. فیروزه رشد شخصی پیدا می کند و می تواند در چاکرای گلو برای دستیابی به رها شدن مورد استفاده قرار گیرد و بنابراین بیان با دیگران از طریق ارتباط و گوش دادن را تقویت کند. متخصصان لیتوتراپی از فیروزه در سطح چاکرای چشم 3 برای ایجاد شهود یا تقویت هر مراقبه استفاده می کنند. روی چاکرای قلب ، فیروزه دوستی را تقویت می کند ، خشم را آرام می کند و به طور کلی عشق و دوستی را تحریک می کند.
سنگ فیروزه از نظر روانشناختی کمک می کند و از این لحاظ اعتماد به نفس جدید باعث می شود ارتباط با دیگران توسعه یابد. همدلی وجود دارد. خلق و خو تثبیت می شود ، عصبانیت فروکش می کند و آرامش درونی برقرار می شود. بنابراین فیروزه از تغییر حالت به طور تصادفی و بدون دلیل جلوگیری می کند. این در برابر خستگی ، در برابر حالتهای متضاد ذهنی که تحت فشار سرمایه گذاری می شوند ، مبارزه می کند.

سفارش خرید سنگ فیروزه عجمی اصل

سفارش خرید سنگ فیروزه عجمی اصل مجموعه ما اقدام به ایجاد یک مرکز خرید غیر حضوری برای پاسخ به نیاز های مشتریان گرامی و آسان تر شدن فرایند خرید نموده است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت روز سنگ فیروزه عجمی، استفاده از مشاوره افراد متخصص و آگاه و ثبت سفارش فیروزه عجمی به صورت عمده با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما