قیمت عمده فیروزه اصل هندی

فیروزه یکی از انواع کم یاب سنگ های معدنی و طبیعی در سطح جهان می باشد،اگر چه در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکای جنوبی و کانادا و تا حدودی شرق آسیا سنگ هایی با فرمول و ظاهر مشابه فیروزه یافت می شود اما حقیقت آن است که بهترین و زیباترین فیروزه ها از نظر کیفی فیروزه اصل ایران و فیروزه هندی می باشند،ما در این مطلب به قیمت عمده و وضعیت فروش فیروزه هندی می پردازیم.

قیمت عمده فیروزه اصل هندی

ویژگی انواع فیروزه اصل هندی

ویژگی انواع فیروزه اصل هندی همان گونه که می دانید هند از گذشته تا کنون به عنوان یکی از گزینه های اصلی در زمینه ی تولید و استخراج سنگ های زینتی، محبوبیت و شهرت فراوانی داشته است.

اگرچه مطرح ترین فیروزه در تمام دنیا فیروزه نیشابور می باشد اما جالب است که بدانید فیروزه ی هندی به عنوان یکی از اصلی ترین رقیب های فیروزه ی ایرانی جایگاهی ویژه دارد و رفته رفته استفاده از این سنگ قیمتی و زیبا رو به افزایش است چرا که فیروزه هندی مقدار استخراج بیشتری دارد.

از مهم ترین ویژگی های انواع فیروزه اصل هندی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فیروزه هندی به دلیل وجود مقدار زیاد مس و روی در معادن فیروزه هند نزدیک ترین کیفیت و فرمول را به فیروزه ایرانی و فیروزه نیشابور دارد و شباهت این دو به حدی است که تنها توسط افراد متخصص  شناسایی آن به راحتی ممکن است.
  • فیروزه ی هندی به مراتب قطور تر و درشت تر از فیروزه ایرانی و دیگر انواع فیروزه است.
  • رنگ آبی  فیروزه  اصل هندی مقداری پر رنگ تر از حالت متداول فیروزه است.
  • رگه های فیروزه هندی رنگی متمایل به نیلی دارد و به نسبت فیروزه ایرانی رگه های منظم تری دارد.
  • شکنندگی و حساسیت فیروزه هندی اندکی از فیروزه ایرانی کم تر است و قابلیت احیای آن نیز به مراتب بیشتر است.

بازار فروش فیروزه اصل

بازار فروش فیروزه اصل اگر شما مخاطبین گرامی در پی اطلاع از بازار فروش فیروزه اصل هندی هستید و اگر قصد دارید از فیروزه هندی به عنوان یک سنگ زینتی در تولید جواهرات مخصوص خود بهره ببرید،ما به عنوان عرضه کننده ی فیروزه ی اصل هندی مفتخریم که انواع مختلف و با کیفیت این محصول را به منظور تسهیل در خرید علاقه مندان و مشتریان عزیز ،در سایت خود ارائه نموده ایم.

خریداران عزیز می توانند با رجوع به سایت ما به صورت دقیق انواع محصولات ما را مشاهده نمایند و از قیمت و ویژگی های کیفی هر محصول اطلاعات کاملی به دست آورند و در انتها محصول یا محصولات مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفتی متناسب خریداری و تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما