قیمت عمده فیروزه سبز عجمی

فیروزه سبز عجمی از جمله سنگ های زنده و آذرین است که فاقد ناخالصی بوده و سطحی یکدست دارد که به دلیل ظاهر زیبا و خواصی که داشته در موارد زیادی مانند ساخت زیور آلات و هنرهای دستی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت عمده آن نیز بسیار ارزانتر و باصرفه است که خریداران زیادی دارد و در انواع و اشکال مختلف اصل و طبیعی عرضه می شود.

قیمت عمده فیروزه سبز عجمی

اطلاعاتی درباره فیروزه سبز عجمی

اطلاعاتی درباره فیروزه سبز عجمی فیروزه سبز عجمی از جمله سنگ هایی است که رنگی یکدست داشته و بدون ناخالصی و رگه می باشد که بسیار زیبا و جذاب بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. این سنگ از ارقام آذرین بوده که از رسوبات مس در مناطق خشک و به صورت قلوه یا تخته در سنگ های مادر در صخره ها یافت می شود.

فیروزه از جمله سنگ های زنده است که از اکسیژن هوا استفاده می کند و به همین دلیل دارای فواید و خواص زیادی برای مصرف کننده می باشد که باید به درستی از آن نگهداری نمود. در غیر اینصورت به قول گفتنی می میرد و رنگ و خواصش از بین می رود. بنابراین نباید در معرض چربی، ادکلن، کرم، نور خورشید و مواد شیمیایی و ..‌ قرار گیرد.

فیروزه از ترکیباتی مانند آهن، مس، آلومینیوم، کروم، منگنز و آب تشکیل شده که بسته به رنگ، شجره و بافت دارای کیفیت های مختلفی می باشد. این سنگ از تجمع کریستال های ریز تشکیل شده که نمونه های عجمی در بازارهای خارجی محبوبیت بالایی دارد.

بازار فروش فیروزه سبز عجمی

بازار فروش فیروزه سبز عجمی بازار فروش فیروزه سبز عجمی به طور گسترده ای در کار عرضه این محصول بوده و طیف های متنوعی از آن را ارائه می دهد که توانسته با فروش نمونه های طبیعی و اصیل رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

انواع فیروزه عجمی سبز بر اثر از دست دادن آن فیروزه ایجاد شده و یا زمانی که سنگ در دل طبیعت دچار هوازدگی شود رنگ آن سبز خواهد شد. لذا این سنگ به دلیل نداشتن رگه از ارزش بیشتری برخوردار بوده و در ابعاد و ضخامت های مختلفی وارد بازار می شود.

سنگ فیروزه بعد از اینکه به صورت خام از معادن استخراج شد در کارخانجات فرآوری برش داده شده و صیقل داده می شود و لذا نمونه های صاف و بزرگ آن ارزش بالاتری دارد. این سنگ در زمانی که خام است نرم و ترد یا شکننده است و بعد از فرآوری با رزین سخت و مستحکم می شود به گونه ای که با کشیدن آن بر روی شیشه در آن خراش ایجاد خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما