قیمت فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

اگر دوست دارید درباره انواع مختلف سنگ های قیمتی بخصوص فیروزه عجمی اطلاعات کسب کنید و توانایی شناسایی کردن سنگ اصلی از تقلبی آن را داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما در اینجا به ویژگی ها و خواص این سنگ آبی رنگ زیبا اشاره می کنیم. همچنین به بررسی راه های خرید سنگ فیروزه عجمی اصل با قیمت فروش ارزان تر از مراجع قابل اطمینان می پردازیم.

قیمت فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

انواع سنگ فیروزه تراش نخورده

انواع سنگ فیروزه تراش نخورده حتما می دانید که نگین یا سنگ قیمتی از دل زمین استخراج می شود. برای دست یابی به این گوهر های با ارزش، باید معادنی عمیق حفر شود و در نهایت با استفاده از مواد منفجره، صخره های عظیم را در هم می شکنند تا به رگه های این جواهرات دست پیدا کنند.

این موضوع در مورد سنگ فیروزه نیز صادق است. وقتی فیروزه را از زمین خارج می کنند به صورت راف و کاملا خام و تراش نخورده است. سنگ فیروزه تراش نخورده اضافات خیلی زیادی دارد که باید با دستگاه های مخصوص از آن جدا شود. انجام این کار در کارخانه های صنعتی و یا به دست جواهر سازان انجام می شود.

انواع فیروزه تراش نخورده، بعد از استخراج از زمین و سورت شدن، به صورت عمده به کارگاه های تولیدی سنگ و یا هنرمندان سنگ تراش عرضه می شود، تا بعد از طی کردن مراحل پر زحمت و سخت، گوهر فیروزه ناب حاصل شده و به دست مصرف کنندگان آن برسد.

انواع سنگ فیروزه موجود در دنیا شامل موارد زیر می باشد:

  • سنگ فیروزه شجری یا رگه دار
  • سنگ فیروزه عجمی
  • فیروزه چغاله رنگی یا سفید
  • فیروزه توفال رنگین و یا سفید
  • سنگ فیروزه گل کاسنی

خرید بهترین سنگ فیروزه عجمی اصل

خرید بهترین سنگ فیروزه عجمی اصل بر اساس روایات اسلامی، سنگ فیروزه خواص فراوانی برای سلامتی انسان دارد. به همین دلیل همه به استفاده از آن توصیه شده اند. اگر می خواهید بهترین سنگ فیروزه اصلی را خریداری کنید، باید به چند نکته توجه کنید.

اول اینکه سنگ اصلی وزن بیشتری نسبت به سایر نگین های هم اندازه خود دارد. دوم سنگ فیروزه اصل رنگ ماتی دارد، اما اگر دیدید که سنگ مورد نظر براقیت شیشه ای داشت، باید بدانید که از نوع تقلبی است.

راه های متعددی برای تشخیص دادن یک سنگ فیروزه حقیقی وجود دارد که نیازمند کمی تخصص می باشد.  اما اگر برای تهیه کردن این نگین زیبا به سراغ مراکز معتبر و افراد سرشناس بروید، احتمال اینکه دچار خطا شوید خیلی کمتر است.

در این وب سایت، امکان سفارش و خرید فیروزه عجمی اصل برای شما عزیزان در سراسر کشور وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما