قیمت فیروزه شجری طبیعی

امروزه یکی از سنگ های قیمتی و با ارزش در کشور سنگ فیروزه می باشد که در دو نوع مختلف شجری و عجمی با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازارهای جهانی عرضه می شوند که هر کدام بسته به نوع خود دارای خواص و کاربرد زیادی هستند.

فیروزه شجری از معدن فیروزه نیشابور استخراج شده که قیمت آن بر اساس نوع کیفیت سنگ، نوع برند و شرکت تولیدی، تنوع رنگ، شکل ظاهری و معدن بسیار متفاوت می باشد.

قیمت فیروزه شجری طبیعی

فیروزه شجری چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه شجری چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه شجری دارای خواص منحصر به فرد بوده که به خاطر داشتن رگه های زیبا و رنگ آبی فوق العاده ای که دارد، جزء خوشرنگ ترین نگین های فیروزه عنکبوتی در ایران به شمار آمده که دارای رنگ کاملا طبیعی و جذاب بوده که اصل نیشابور و دارای طرفداران زیادی است.

فیروزه به رنگ‌های آبی، آبی مایل به سبز و رنگ سبز یکدست یافت می‌شود که از بهترین نوع سنگ و گران ترین و نیز زیباترین نوع سنگ به قلم آمده که در طلا سازی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

ماده اصلی فیروزه شجری طبیعی، مربوط به ترکیب آهن و مس می باشد که در دو نوع شجری و عجمی در بازار یافت می شوند که نوع شجری آن به صورت رگه دار و نوع عجمی آن به صورت صاف بوده که نوع شجری از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

این نوع فیروزه نیشابوری اصل و معدنی، خوش رنگ و خوش تراش می باشد که دارای جنسی مرغوب و با کیفیت عالی تولید و روانه بازارهای خارجی می گردد که طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

از دیگر خواص بارز این نوع سنگ قیمتی می توان به خواص درمانی آن نیز اشاره داشت که در درمان انواع بیماری ها مانند: انواع زخم ها، ورم، درد معده، درمان انواع سر دردها، دردهای عضلانی و استخوانی ،جهت درمان یبوست و غیره بسیار شفا بخش و موثر واقع شده است.

مرکز خرید فیروزه خالص معدنی

مرکز خرید فیروزه خالص معدنی

از مراکز خرید عمده فیروزه خالص معدنی نمایندگی های فروش مستقیم می باشند که سعی نموده اند تا این نوع سنگ قیمتی با ارزش را با کیفیت مطلوب و نیز قیمت مناسب در بازار عرضه نمایند که اصل و خالص معدن نیشابور بوده و مطابق با استانداردهای بین المللی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن امروزی و همچنین با بهره گیری از کارشناسان و مهندسان حاذق و ماهر و نیز نیروی انسانی فعال در این زمینه از تولید و رشد اقتصادی زیادی برخوردار می باشد.

در حال حاضر سالانه با تعداد حجم بالا در تعداد سفارشات بالا این محصول گران قیمت به اکثر کشورهای دنیا به روش مستقیم و نیز با حذف واسطه صادر می شود که صادرات نقش مهمی در اقتصاد کشور را فراهم می آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما