قیمت فیروزه شجر اصل معدنی

فیروزه یکی از سنگ های تزیینی گرانبها و ارزشمند است که در صنعت جواهر سازی، مینا کاری و نقره کوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ گران قیمت به دو صورت شجری و‌ عجمی از معادن مختلف سنگ فیروزه در کشورمان استخراج می شود. فیروزه شجری دارای رگه های سیاه بوده و در طیف رنگ های آبی تا سبز دیده می شود. قیمت فیروزه شجر اصل بسته به کیفیت، وزن و‌ معدنی که از آن استخراج شده می تواند متفاوت باشد. 

قیمت فیروزه شجر اصل معدنی

بررسی تمام خواص فیروزه شجر

بررسی تمام خواص فیروزه شجر به دلیل خواص بی شماری که برای سنگ فیروزه برشمرده اند، این سنگ قیمتی طرفداران زیادی بخصوص در بین مسلمانان دارد. در برخی از کتب دینی به احادیث و روایات فراوانی در خصوص استفاده از این سنگ و فواید آن اشاره شده است.

آنطور که گفته شده فیروزه شجر می تواند در درمان بسیاری از ناراحتی های روحی روانی و اعصاب مفید واقع شود.

همچنین افسردگی، اضطراب و نگرانی را می توان تا حدودی به کمک سنگ فیروزه درمان کرد.

فیروزه را مظهر عشق، آرامش، نشاط و شادی نامیده اند. به همین منظور حتی نگاه کردن به سنگ فیروزه می تواند به آرامش روحی شما کمک کند.

نگاه کردن به فیروزه در تقویت بینایی تاثیر بسزایی داشته و برخی بیماری های مربوط به چشم را می توان با سرمه سنگ فیروزه بهبود بخشید.

این سنگ زیبا همچنین می تواند به گردش خون کمک کرده و سبب تقویت و نشاط قلب شود. 

مرکز فروش فیروزه شجر اصل

مرکز فروش فیروزه شجر اصل همانطور که میدانید بهترین و مرغوب ترین فیروزه شجر معدنی از معادن نیشابور استخراج شده و پس از فرآوری در قالب نگین های مختلف به بازار فروش ارائه می شود.

مرکز فروش فیروزه اصل ارائه دهنده انواع فیروزه در  کیفیت ها و رنگ های مختلف است.

در این مرکز فیروزه اصل به صورت مستقیم و‌ بدون واسطه در معرض فروش قرار می گیرد.

خریداران عمده با مراجعه به این مرکز با اطمینان از اصل بودن فیروزه، می توانند خرید خود را انجام دهند.

در صورتی که بازار فروش فیروزه در دست واسطه ها قرار گیرد،  این محصول با قیمت هایی چند برابر قیمت واقعی به بازار ارائه می شود.

افرادی که تجارت خود را بر مبنای خرید عمده فیروزه و صادرات آن به کشورهای مختلف بنا نهاده اند نیز با خرید مستقیم این محصول به تجارتی پر سود و مقرون به صرفه دست خواهند یافت.

صادرات فیروزه شجر به کشورهای مختلف در صورتی که ساماندهی شده و با برنامه ریزی درست صورت گیرد، می تواند نقش مهمی در ارز آوری برای کشورمان داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما