قیمت فیروزه شجر رگه طلایی خالص

سنگ فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین مردم ایران و همچنین جهان است رنگ این سنگ ها به رنگ آبی روشن فیروزه ای و بعضی از آنها به رنگ سبز روشن و یا آبی تیره وجود دارد فیروز انواع مختلفی دارد یکی از پرطرفدار ترین انواع فیروزه فیروزه شجر رگه طلایی می باشد دلیل نامگذاری آن شکل ظاهری این سنگ می باشد.

قیمت فیروزه شجر رگه طلایی خالص

تاثیر فیروزه در اصلاح گردش خون

تاثیر فیروزه در اصلاح گردش خون فیروز انواع متفاوتی دارد که در بین انواع مختلف آن می توان به نوع شجری اشاره کرد. سنگ فیروزه شجری به دلیل داشتن رگه های موجود در آن به این نام شناخته می شود و در جهان بسیار محبوب می باشد. این رگه های موجود می توانند به رنگ طلایی و یا کمی تیره تر باشند. 

فیروزه شجر خالص به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین سنگ های زینتی در تمامی دنیا شناخته شده است. در ایران شهرستان نیشابور یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان فیروزه در جهان می باشد.

با وجود اینکه فیروزه یک نوع سنگ زینتی است اما استفاده از آن می تواند خواص دارویی و درمانی برای جسم و همچنین روح داشته باشد. از جمله خواص استفاده از سنگ فیروزه می ‌توان به تقویت و بهبود سلامت قلب و همچنین بهبود گردش خون اشاره کرد.

یکی دیگر از خواص درمانی سنگ فیروزه تصحیح عملکرد نادرست کبد و غده ها می باشد. استفاده سرمه این سنگ زیبا می ‌تواند به بهبود سیستم بینایی و تقویت چشم ها کمک به سزایی کند. از طرفی استفاده از سنگ فیروزه در برابر ابتلا به افسردگی ها به شدت مفید می باشد. با تسکین قلب و دور کردن استرس و اضطراب آرامش را به انسان هدیه می کند.

بازار پخش فیروزه شجر رگه طلایی

بازار پخش فیروزه شجر رگه طلایی با توجه به ارزش و گران بها بودن سنگ فیروزه انواع تقلبی آن در بازار به فراوانی یافت می شود. مجموعه این افتخار را دارد که در زمینه پخش فیروزه رگه طلایی فعالیت کند و همچنین به عنوان یکی از پرطرفدار ترین سایت های عرضه کننده فیروزه اصل شناخته شده است. و این امر تنها به دلیل رضایت و اعتماد شما مردم عزیز می باشد.

شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید انواع مختلف فیروزه از جمله فیروزه شجر اصل از طریق سایت ما اقدام نمایید؛ و یا اگر سوالی دارید آن را در سایت مطرح کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسختان را بدهند و شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند تا بتوانید از تجربه یک خرید با رضایت و اعتماد کامل در کنار مجموعه ما لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما